Geforce 2 GTS probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jisje

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
Hoi,
ik heb voor mijn videokaart de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd, omdat ik de tv out wilde uitproberen. Maar nu komt hij ineens met het bericht dat er een fout is opgetreden tijdens het werken met het bestand C:\windows\system\desk.cpl van het configuratie scherm heeft iemand enig idee wat dit is?
Ik heb al een keer de drivers gewist en het opnieuw geinstalleerd maar dit was zonder resultaat. Bij het installeren kreeg ik wel steeds de melding dat hij uit zichzelf een bestandje niet wilde installeren ( iets van geforce 2 pro?). Dit omdat het windows ME is.
Kan iemand mij helpen????????????

ok bedankt ik heb het bestandje vervangen maar toen deed hij het nog niet
met de oudere drivers doet hij het wel krijg wel zwart wit beeld maar dat ligt aan de instellingen denk ik of niet??
in ieder geval bedankt

Zwart wit beeld kan (o.a.) door de volgende zaken:

TvTool (of wat je anders gebruikt) moet ingesteld staan op PAL (niet NTSC) en moet ingesteld worden op gebruik van het juiste stekkertje: VHS of S-VHS.
Ik heb ook een Geforce2 GTS en hij detecteerde automatisch S-VHS, terwijl mijn TV toch al wat ouder is. Toen ik hem op VHS zette had ik wel kleur.

Op deze site staat het iets uitgebreider.

Succes,

René

Laatst bewerkt:
bedankt voor de tips ik heb het inmiddels voor elkaar gekregen dus kan vanavond lekker gaan genieten van een filmpje op de tv

nogmaal bedankt

groetjes jis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan