GeForce 2 GTS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je het bestand gedownload? Het is als goed is is het een exe bestand en die kun je dubbelklikken
 
Geplaatst door m@rio
Heb je het bestand gedownload? Het is als goed is is het een exe bestand en die kun je dubbelklikken

die VGA? het is een mapje met dll's maar geen exe
 
Zodra ik op de downloadlink klik is het toch echt een .exe file (of is het na aanklikken van dat bestand dat er dll files uit komen?)
 
Geplaatst door m@rio
Zodra ik op de downloadlink klik is het toch echt een .exe file (of is het na aanklikken van dat bestand dat er dll files uit komen?)

jaja, maar de linkvan het bestand die jij me gaf heb ik al geprobeerd en de exe geopend en dus geinstalleerd, pc heropgestart maar het beeld is nog altijd even slecht

ik heb nu een bestand gedownload :
 
Geplaatst door windels


jaja, maar de linkvan het bestand die jij me gaf heb ik al geprobeerd en de exe geopend en dus geinstalleerd, pc heropgestart maar het beeld is nog altijd even slecht

ik heb nu een bestand gedownload :

en het noemt VGA en als ik dat download krijg ik een mapje met allemaal .DLL's in en nu weet ik niet waar ik dit moet plaatsen
 
Heb je bij instellingen van je beeldscherm adapter de instellingen aangepast?
 
ik kan niets veranderen het staat op 16 - kleuren en 640*840 ofzo
 
oooow twerkt!!! bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: ;)
 
een vriend van me heeft dezelfde grafische kaart :D maar heeft xp pro, kan je even die link geven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan