Geforce 2 mx merk/overclocken

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
ik heb een gefroce 2 mx alleen er staat geen merk ofso of of op het blaadje van de winkel er staat alleen maar geforce 2 mx en verder onder apparaatbeheer staat ook geen merk..

met wat voor programmatje kan ik het beste mee overclocken???

Waar heb je die geforce kaart vandaan dan?
En staat er geen merk op de kaart zelf?

Je kunt overclocken met bijvoorbeeld
Rivatuner
Powerstrip
GTU (geforce tweak utility)

nee op de videokaart zelf staat niks op behalve dan geforce2mx nogwat stickertje...

hoe kan ik dan nog meer achter het merk komen?

Geplaatst door ibl
hoe kan ik dan nog meer achter het merk komen?
waarom wil je dat weten?

Videokaarten hebben geen 'tag' oid waar in staat van welke fabrikant ze zijn. Alle diagnoseprogramma's zeggen feiloos dat ik een radeon 9500/9700 heb, maar er is er geeneen die weet te melden dat het een Club-3D kaart is.

Met een Asus kaart wil het nog wel eens voorkomen dat hij het Asus-typnummer aangeeft ipv hoe de chip heet. Maar dat ligt aan de drivers van Asus.

Soms kun je een kaart herkennen op uiterlijk. Maak er eens een duidelijke foto van, misschien kan ik je dan meer vertellen (even uit je pc halen)

Heb zelf een v6800 van asus. Tijdens het opstarten staat dit netjes vermeld inclusief bios versie enz. Kan dit alleen zien tijdens herstarten omdat de monitor er te lang over doet om vanaf een koude start beeld weer te geven. Mischien een optie , dus herstarten en kijken of je wat info ziet.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan