GeForce 2 MX/MX 400

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hoi,

Ik heb een computer met Windows Vista Home Premium, nu wil ik mijn videokaart bijwerken, maar dat kan alleen met Windows 2000/XP. Wie weet hoe ik hem alsnog bij kan werken zonder Windows Vista te verwijderen?

Alvast bedankt.

Volgens de kop van de pagina wel -"ForceWare 97.46 Windows Vista (x86)"
Ik kan het niet testen , dat moet jij zelf doen , maar de mensen van guru3d weten wel wat ze doen.

En dan gaat hij uitpakken, en wat moet ik doen als hij uitgepakt is?

dan klik je setup .exe aan - rechtsklik en uitvoeren als administrator

maakt niet uit je krijgt een apart mapje mert de naam Guru3d waar alles in staat . Dus doe maar op je bureau blad
Inn de map guru3d zit een map setup - daar staat de setup.exe - rechtsklikkken en uitvoeren als admin

Heb ik allemaal gedaan, het enigste wat er is verandert is de scherm resolutie.
Ik kan nog niet Minecraft spelen, of een schermbeveiliging instellen. Hoe kan ik er voor zorgen dat
dat wel kan? Windows updaten? Of iets anders doen?

Een Geforce 2 MX 400 is een kaart die je bij kunt werken tot je een ons weegt zonder dat je daar nu nog effect van gaat zien (de kaart stamt uit eind 2000 en was in die tijd al een "langzame" geforce 2 ook) met besturingsystemen en grafische zaken van nu denk ik dat je dit niet meer (niet goed meer) aan de praat gaat krijgen op dit kaartje.

Windows XP is een betere keus voor dit kaartje
Ik denk dat je naar een upgrade moet gaan kijken.

Ja, maar als ik de schermbeveiliging Windows Energie uitkies, komt er te staan dat
ik mijn video kaart moet bijwerken. En toen ik nog Windows XP had, deed Minecraft
het wel, omdat ik toen mijn videokaart ook had bijgewerkt.

Laatst bewerkt:
Je mx400 ondersteund niet alle grafische aspecten van vista meer
Dus is een nieuwe videokaart geen slecht idee .

Toen ik Windows XP had, heb ik de videokaart ook bijgewerkt, en toen kon ik Minecraft spelen.
Wat nou als ik Windows XP installeer, daarna de videokaart bijwerk, en daarna upgrade naar Windows Vista, zodat ik alle programma's hou. Blijft de videokaart dan bijgewerkt?

Stel die vraag aan de minecraft experts in het bovengenoemde forum
Het lijkt me sterk dat zo'n spelletje niet kan werken bij jou

Even een stukje verheldering: je werkt de videokaart niet bij maar je drivers voor je videokaart

Vista is grafisch gezien zwaarder dan XP wat dus door deze kaart niet getrokken gaat worden. (er zijn geen correcte drivers voor te vinden en daarom zal hij altijd zeggen "Bijwerken" onder vista)
Vista + Minecraft word mogelijk een lastige op deze video kaart(maar misschien dat een minecraft expert hierin nog tweaks kan toepassen)

Installeer gewoon XP en blijf zolang je deze video kaart (mogelijk is je hele systeem te oud) van Vista af. een upgrade geeft je gewoon dezelfde problemen weer die je nu ook hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan