geforce 2 niet in pent ll 350

Status
Niet open voor verdere reacties.

tha mecca don

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
ik probeerde een videokaart ( geforce 2 mx400 ) in een Pent ll 350 mhz te plaatsen, dat heb ik gedaan maar hij geeft geen beeld :S?

kan ik daar wat aan doen... of ondersteunt die computer het gewoon niet?

heb je een pci of de agp uitvoering ?

je processor zal niet de "boosdoener" zijn, maar eerder het moederbord. Heb je de laatste update van het moederbord ?

Moet een agp 2.0 slot zijn als ik het goed heb voor een gefirce 2 mx

Zit de kaart goed in het slot? heb een keer het achterste stukje plastic (voor het haakje) moeten afzagen anders zat hij net scheef in het slot

succes

argh...

**** ik zie het verschil al.... het is allebei agp geloof ik....

maare mijn oude videokaart die er wel in past die heeft 2 van die stripjes waar die in dat slot schuift en die geforce 3 stripjes... maare hij past wel.... maare niet goed dus :S....

dus het gaat niet werken denk ik ofwel???

hmm... maare datzelfde had ik met mijn usb 2.0 ( PCI )

die had ook 3 stripjes terwijl in pci slot maar 2 zitten en toch doet die het nu wel :)

en een bios update... hoe weet ik of het de goede is? en als ik de verkeerde update dan ben ik zeker ongelooflijk de *** ofniet?

een "gouden" regel bij biosupdates is : NIET doen, tenzij er problemen zijn met de hardware. (en die zijn er)

Middels een programmaatje als Aida32 of SisoftSandra kan je je biosversie achterhalen. Daarna op de site van je mobofabrikant kijken of er een nieuwere versie is en de daarbij behorende instructies GOED lezen en GOED uitvoeren.

weet niemand het antwoord op mijn vraag

nu heb ik er nog 1 ....

ik heb er nog een geforce 4 Ti 4600 in gedaan en die werkte wel :S

hoe kan dat???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan