Geforce 4 Ti 4600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeronimo

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht en er zelf ingezet, de nvidea geforce 4 ti 4600 dus, maar op de doos staat dat ie 128 mb geheugen heeft, maar op mijn computer geeft ie maar 64 mb geheugen aan.

Wat moet ik nu doen ???

Alvast harstikke bedankt.

Groetjes Jeroen Leeninga.

Waar en hoe kijk je dan precies hoeveel geheugen erin zit? (gewoon ter controle)

Naar mijn weten is er van de 4600 geen 64mb-uitovering. Is hij nieuw gekocht of 2e hands?

zet je pc aan, en het ALLEREERSTE wat er op het beeld komt, daar moet je kijken..

er staat dan bovenin ff info over videokaart, en dan ishet meteen al weer weg, dus je moet snel zijn...

Mvg. Wilco de Kreij

Re

Ja ik weet het er staat echt 64 mb daarom juist ik heb hen niet 2de hands gewoon nieuw in doos, ik heb gehoord dat ik maybe iets in mijn bios moest veranderen.... help me ff verder Aub ??

je kunt het zien bij eigenschappen van het beeldscherm en dan geavanceerd kijken en dan staat daar een Tab-blad met Geforce 4 en daar staat het ook, en ook als ik net mijn comp. opstart het is zo vreemd.... Ik snap het dus niet meer Help me Please ??? hij is gewoon nieuw gekocht van de week.

Niet in de bios gaan liggen rotzooien. Als je een videokaart met 128 mb hebt gekocht moet hij dit ook aangeven zonder er iets aan hoeven te veranderen.

Gewoon mee terug naar de winkel

Geplaatst door Wipneus
Niet in de bios gaan liggen rotzooien. Als je een videokaart met 128 mb hebt gekocht moet hij dit ook aangeven zonder er iets aan hoeven te veranderen.

Gewoon mee terug naar de winkel
Hoezo eigenlijk? Kan het instellen evt. middels BIOS kwaad dan? (is puur voor de bevrediging van m'n nieuwsgierige aard-kan anders ook niet slapen)

Geplaatst door wdekreij
voor leken kan het gevaarlijk van aard zijn....

Zelf zo`n ding inbouwen ook en??
Als je hem nou uitlegd wat ie moet doen.....
we zijn hier om elkaar te helpen hoor.....:8-0:

Geplaatst door wdekreij
zet je pc aan, en het ALLEREERSTE wat er op het beeld komt, daar moet je kijken..

er staat dan bovenin ff info over videokaart, en dan ishet meteen al weer weg, dus je moet snel zijn...

Mvg. Wilco de Kreij

Als ik me pc opstart zie ik dat niet hoor voordat mijn scherm aan gaat staat ie al bij Windows xp met dat balkje in het midden......

Daus als je een beetje een snelle pc hebt zie je dat niet:D

De grote van je video geheugen kun je het makelijkst bekijken onder, Start, instellingen, config.scherm, beeldscherm, Tabje instellingen, geavanceerd, laatste tabje. Voor Nvidia kaarten in iedergeval kun je hier alle gegevens over je video kaart zien.

Bezitter van een NVIDIA Logitec G3 Force Titanium.

Ik heb zelf 64Mb op m'n Videokaart. Ik kan dit echter niet zo snel terug vinden in het sysyteem.

Maar is het geheugen, waar je het over hebt, als de computer opstart, niet het werkgeheugen van de Computer?
Dit is toch niet hetzelde als geheugen op een videokaart?

groeten, Gimli.

nee, als allereerst krijg je info over de videokaart te zien, dus ook het geheugen daarvan.. meteen daarna komt het interne geheugen....

Maybe hebben jullie hier wat meer aan...

Ja mensen allemaal leuk en aardig maar wat moet ik nou doen ???? Z'n aanwezig geheugen is 64 mb. net zoals er in het begin staat als ik m'n computer opstart. Dat het niet klopt snap ik ook wel want de Geforce 4 Ti4600 is er alleen maar met 128 mb. Maar toch, geeft ie 64 aan. hievoor heb ik een geforce 2 gehad met een geheugen van 64 mb. dus in zijn bios stond ie ook op 64. Nou heb ik de drivers verwijdert voordat ik mijn nieuwe geforce erin heb gezet. vervolgens heb ik mijn computer uit gedaan, opengemaakt en de nieuwe kaart erin en weer aangezet. Drivers geinstalleerd en Voila....Klaar DACHT ik. Maar nu heb ik in mijn bios verandert van 64 naar 128 agp, maar nu geeft ie nog steeds 64 aan. Zal ik nu die kaart er uit halen en er weer opnieuw inzetten zodat ie hem dan maybe onder 128 mb pakt... Please help me.

Heb een Amd processor 1400 mhz 768 mb ram en Windows XP Pro. geinstaleerd (en de Plus editie erbij) endus een Geforce 4 Ti 4600 128 mb (maar geeft dus maar 64 aan).

Ik hoop dat iemand me nog kan helpen...

Alvast harstikke bedankt, groeten Jeroen Leeninga E-Mail: metseljeroen@hotmail.com

I

o ja en nog wat alle spellen die ik opstart doen het een paar minuten an evn later gooit iem me eruit terug naar windows of hij start de comp. helemaal opnieuw op.

Allemaal nadat ik de Geforce erin heb gezet ?!?

in mijn bios gaat ie maar tot 128 (heb een agp poort) of ik zit helemaal verkeerd, leg dan ff uit waar ik wel moet wezen ....

toch maar ff bellen naar de winkel...

misschien doen ze niet moeilijk en geven ze je een andere mee, ff kijken of het daarmee wel lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan