geforce 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
Berichten
1.388
hallo is een geforce 4 mx 460 compatible met dx9
 
Hij is er wel compitabel mee maar ondersteunt het niet. Op dit moment ondersteunen alleen de radeon 9500 en 9700 het. Dus de geforce 4 zal niet sneller worden door Direct X 9.
 
k merk geen verschil in de snelheid van games want hij schokt nooit:) .

en trouwens directx 9 ondersteund mijn videokaart wel en het is een tnt II 32 MB t beeld schokt minder dan normaal met directx 9
 
Geplaatst door Snow Power
k merk geen verschil in de snelheid van games want hij schokt nooit:) .

en trouwens directx 9 ondersteund mijn videokaart wel en het is een tnt II 32 MB t beeld schokt minder dan normaal met directx 9
Wanneer een GPU de instructies van een bepaalde DirectX reeks niet ondersteund, zoals de mx in dit voorbeeld met 9, dan zal de CPU bepaalde effecten moeten berekenen en dus niet de GPU. Los daarvan kunnen de laatste DX9 3Dsnufjes ook niet worden weergegeven. Bij jou, Snow Power zal ws de CPU eea ondervangen.
Volgens mij ondersteund de G4MX ook geen dx8. En wb de 9500 en 9700 van ATI, k dacht dat de PRO versies dx9 ingebakken hadden.
 
Geplaatst door papier?hier!

Wanneer een GPU de instructies van een bepaalde DirectX reeks niet ondersteund, zoals de mx in dit voorbeeld met 9, dan zal de CPU bepaalde effecten moeten berekenen en dus niet de GPU. Los daarvan kunnen de laatste DX9 3Dsnufjes ook niet worden weergegeven. Bij jou, Snow Power zal ws de CPU eea ondervangen.
Volgens mij ondersteund de G4MX ook geen dx8. En wb de 9500 en 9700 van ATI, k dacht dat de PRO versies dx9 ingebakken hadden.

onzin de nieuwste kaarten ondersteunen wel directx 8 zelfs GF4mx.

er is iets wat ik me afvraag waarom ondersteund de videokaart geen directx 9 directx is gecreeërd voor het versnellen van beelden dus is het compitabel gemaakt voor bijna alle videokaarten. dus ook de gf4mx
 
Het komt erop neer dat games gebruikmakend van dx9 wel zullen draaien met een G4, maar dat deze effecten niet zichtbaar gemaakt kunnen worden. De 9700pro kan dat bijv wel.
Hier wat voor de freaks
 
Laatst bewerkt:
vind je het gek ati 9700 pro is de beste videokaart in nederland. de beeld is mooier en sneller dan de gf4 64 mb.

man die videokaart wil ik wel hebben die geforce fx 256 mb:)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Snow Power


onzin de nieuwste kaarten ondersteunen wel directx 8 zelfs GF4mx.

er is iets wat ik me afvraag waarom ondersteund de videokaart geen directx 9 directx is gecreeërd voor het versnellen van beelden dus is het compitabel gemaakt voor bijna alle videokaarten. dus ook de gf4mx

De geforce 4 MX is een direct X 7 kaart hoor ;) . De geforce 4 Ti ondersteunt pas direct X 8.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan