geforce 4800se installatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pssstralph

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2003
Ik wil de Club-3d Geforce 4800se installeren in mijn nieuwe computer (een pentium 2,4 512mb ddr, GA-8PE667, gekocht bij computerland die hem ook inelkaar heeft gezet, de software installeer ik zelf). Ik draai onder Window XP professional wat perfect loopt. Alleen het installeren van de drivers van de Geforce kaart lukt niet:

Windows herkent de kaart en zoekt naar stuurprogramma’s: vind het stuurprogramma op de bijgeleverde driver-cd: versie 4.1.09 voor XP. Ik ga hem dan installeren en precies op het einde van de installatie stopt de computer er mee en start opnieuw op. Schrijfcontrole volgt en de foutmelding dat er zich een ernstige fout heeft voorgedaan. En dan zijn de drivers nog niet geïnstalleerd (er is dus eigenlijk niets gebeurt).

Als ik ze installeer via de cd (ik sla dan het herkennen van de videokaart van Windows over) geeft hij de volgende foutmelding tijdens het voorbereiden van het installatieproces: De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist. Dit gebeurt bij versie 4.1.09 / 40.17 / 31.40. De eerste twee heb ik ook nog eens van internet gedownload maar dan kreeg ik dezelfde foutmelding.

Weet iemand hier raad mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan