GeForce 5500FX en Call of Duty 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Legend

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Ik had een GeForce 2.0Ti (64mb) en heb vanmiddag de GeForce 5500FX (256mb) binnengekregen. Dit lijkt me een duidelijke vooruitgang ook al is de 5500FX nog ver van de huidige top van grafische kaarten. Echter had ik bij Call of Duty 2 gemiddeld een FPS van 40, en dat heb ik nu nog steeds... Ik heb voor zover ik weet volgens mij echt al de drivers gedownload en geinstalleerd, maar hoe zit dat dan nu? Help iemand? Heb ik misschien toch mijn 2.0Ti drivers niet goed verwijdert of...?

Najah, help wanted :D kan me niet voorstellen dat je met 192mb extra gfx geheugen niks opschiet :P

zet eens neer .
wat er nog meer in die kast zit .
type cpu .
type geheugen .
type en groten hdisk .
type os .
Minimum systeemeisen
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4

Aanbevolen systeemeisen
- 2, 5 GHz Processor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

AMD 1800+ 1,8GHz Processor, 1024 mb DDR geheugen, MAXTOR 30 en 40 gb harddisc

Windows XP Home Edition

heb je wel de chipset drivers en de video drivers er op zitten .
en ja AMD Athlon XP 1800+ (1533 MHz) is dus geen 1800MHz

Je mag niet te veel verwachten van de FX-serie van Nvidea, deze serie is eigenlijk een flop geweest.

sorry ultraplex heeft gelijk net specs gekeken, sorry ttis een 1,5 ja, en ja ik wist dat 5500FX niets bijzonders was, maar vergeleken met een GeForce 2.0Ti(64mb) moet het toch een geweldige vooruitgang zijn?...

sorry ultraplex heeft gelijk net specs gekeken, sorry ttis een 1,5 ja, en ja ik wist dat 5500FX niets bijzonders was, maar vergeleken met een GeForce 2.0Ti(64mb) moet het toch een geweldige vooruitgang zijn?...

Van een Geit naar een BMW ook, maar nog altijd niet genoeg om tegen een ferrari te racen.

juist, maar dat was ook niet mijn bedoeling, mijn bedoeling was dat ik van een ***fps van 30 even naar een fps van rond de 100 zou gana ofzo, en dat zou met een GeForce 5 series kaart toch zeker moeten lukken of zit ik nou fout?

Kan het zijn dat ik niet de juiste drivers heb geinstalleerd? Ik had de laatste drivers van mn 2.0Ti kaart, vervolgens heb ik via de cd mn 5500 geinstalleerd... is dat dan up2date of moet ik nog een driver nu downloade? ik had de omegadriver (de laatste) gedownload maar wanneer ik die wilde installen zeidie dat ik op het punt stond een oudere versie over de huidige te installeren dus dat heb ik niet gedaan...

Je moet gewoon, de nieuwste drivers van de nvidia site downen. En In CoD 2 kun je ook ergens DX9 of DX7 instellen, zet dit op DX7 want jouw kaartje red het niet op DX9.

De grafische instellingen van COD2 passen zich aan op je system specs, mischien dat COD2 nu automatisch op een hogere reolutie staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan