GeForce 6200 goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

japper11

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
Berichten
14
help

Is een NVIDIA GeForce 6200 goed of niet.
En waar kan je upgrades installeren voor je videokaart?
 
Is een NVIDIA GeForce 6200 goed of niet.
En waar kan je upgrades installeren voor je videokaart?

Ja, als je 4 tot 5 jaar oude spellen wilt spelen, in alle andere gevallen nee...
Kijk als je Pc 8 jaar oud is en je een 6200 voor zeg 30 euro kunt komen is het misschien het overwegen waard, maar eigenlijk is het gewoon zonde van je geld om zo'n kaart nu nog te gaan kopen.

Upgrades... ik denk dat je een driver update bedoeld, je download de software van de site van de video kaart die je in je PC hebt, bv Nvidia, of ATI, vaak moet je op de site ook nog weer aangeven welk model video kaart je hebt.
Op de site staat over het algemeen ook wat je moet doen, soms moet je eerst de oude driver verwijderen, soms mag de nieuwe gewoon over de oude heen worden geinstalleerd.

Onder Start, Configuratie scherm, Beeldscherm, tabje Instellingen kun je over het algeem wel het type en merk terug vinden van je grafische kaart.
Maak zelf een nieuwe vraag aan op helpmij, vermeld type en merk en vraag hoe je een driver update moet doen, dan wordt je wel verder geholpen.
 
Ik heb die videokaart al standaar erin.
weet jij misschien een goede videokaart voor mij voor een redelijke prijs.?

Dank je wel voor je rectie
 
Ik vermoed dat je PC ook al wat ouder is, een nieuwe videokaart heeft dan niet zo veel zin, die nieuwste games kan je er dan nog steeds niet mee spelen om dat de rest van je PC ook gewoon te oud is, processor te traag, te weinig geheugen etc.

Een videokaart vervangen heeft m.i. eigenlijk alleen maar zin in de eerste twee tot drie jaar na aankoop van de PC. Daarna wordt het verschil tussen je PC als geheel en een nieuwe videokaart te groot, zeker als het een goedkope PC was.

Als je PC 6 jaar oud is en je zet er een 3 tot 4 jaar oude videokaart is (die zijn dan erg goedkoop) ga je er natuurlijk wel op vooruit, maar ipv 6 jaar oude games kan je dan 3 jaar oude games redelijk tot goed spelen... De vraag is is dat je 30 tot 50 euro waard?

Doorsparen voor een nieuwe PC is dan denk ik een betere optie. Zelfs een nieuwe budget PC kan gewoon véél meer dan een oude PC met een opgefriste videokaart.
 
Welkom. :)

Je vraag is gesplitst uit de sticky, het is niet echt de bedoeling om daar je vraag is te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan