GeForce 6600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
ok, hier het probleem:

als ik rustig zit te chatten, gaat de computer ineens in slaapfunctie, omdaarna opnieuw op te starten. Heel vreemd, en als het bureaublad er terug is na het opstarten, komt er een foutmelding dat de fout vermoedelijk bij de videokaart is , namelijk een GeForce 6600 GT, dat daar de instabiliteit van het systeem is , raar toch ?!

Dan is er hoogst waarschijnlijk toch iets met de videokaart aan de hand,verkeerde drivers of hij wordt te warm,en dan zeg windows stop maar even!

Maak de kast maar eens open en kijk of de ventilator nog draait van de kaart!

ok bedankt,

heb het geinstalleerd en gedownload maar waar ize je detemperaturen voor je grafische kaart? eventjes opzoeken .. misschien vindt ik het wel :)

dit: niet gevonden , en heb naar het koelerjte op de grafische kaart gekeken, voelde warm aan, maar draaide nog, dus in orde, niet?

Laatst bewerkt:
het probleem verergert...

als ik rustig aan het surfen ben dan valt de pc in slaapstand om dan her op te starten ...
nadien komt er een foutmeling op windows, ik heb de technishce fiche bekeken en het bestand me de fout verijderd, maar toch blijft deze heropstartfout komen, help aub help? heb geen zin om systeemrecovery te doen :(

Wat voor foutmelding heeft windows gegeven?

Kast even open maken en kijken of alle ventilatoren nog draaien,koeling,processor,videokaart!

rechte muis knop - nvidea display - temperatuur settings

dan zie je de tem. van je videokaart en de omgeving

probleem, ik heb alle drivers van de beeldkaart, want dat was de fout, gedesinstalleerd en op nieuw geinstalleerd maar de fout blijft komen :( (iemand ideeën of suggesties?)

foutbb3.jpg

PS: de temperatuur bedraagt momenteel 61°C

Laatst bewerkt:
Als ik ga zoeken op internet naar atkdisp.dll kom ik vaak Asus tegen.
Is je grafische kaart een Asus kaart?

Oplossingen die worden aangereikt.
Deïnstalleer.
  1. Asus Smart Doctor
  2. Asus Enhanced Nvidia Driver

had ik reeds gedaan, smartdoctor stond er niet op, enhanced driver verwijderd maar helpt niet :s

Het is dus een Asus kaart?
probleem, ik heb alle drivers van de beeldkaart, want dat was de fout, gedesinstalleerd en op nieuw geinstalleerd maar de fout blijft komen
Deïnstalleer de Asus drivers nog een keer en installeer dan eens de laatste nVidia drivers van www.nvidia.com
Eventueel eerst je drivers grondig verwijderen met DriverCleaner.
Lukt het nu?

Heb je Cool'n Quiet toevallig ook geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan