hallo allemaal ik heb laatst mijn videokaart vervangen door een geforce 6600GT alleen mijn probleem is dat mijn videokaart tijdens het spelen van zware spellen opnieuw start of soms gaat valt ie uit op standby ik heb mijn videokaart 2 keer omgeruild om er van zeker te zij en ik heb 3 verschillende voedingen geprobeert en ik heb het zelf geprobeerd met me kast open maar de probleem blijft en ik kan er maar geen oplossing op vinden hieronder zie je kort wat ik heb.
Windows Xp Pro Service Pack2
Intel Pentium 4 CPU 2.40 GHZ
Aopen Geforce 6600GT 128MB
512 MB RAM
Maxtor Hardeschijf 120GIG
Enermax Voeding 485Watt
Ja ik heb directx 9.0C en ja ik heb me pc een keer geformatteerd om er zeker van te zijn maar de probleem is er ja ik heb de nieuwste driver die er beschikbaar. en over de tempratuur van me kaart zie je hieronder
GPU CORE Temprature:45
Ambient Temprature:34
1024 by 768 pixels (32bit)
En vreemd genoeg was er helemaal geen problemen met mijn videokaart toen ik de spelletje DOOM 3 ging spelen zonder problemen heb ik het uitgespeelt maar bij andere spellen onder andere SWAT 4 en Medal of Honor enzo gaat hij of opnieuw starten of de beeldscherm gaat uit en gaat er een oranje licht knipperen en ja ik heb ook de nieuwste patches van de spellen geprobeerd. Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze probleem alvast bedankt
Windows Xp Pro Service Pack2
Intel Pentium 4 CPU 2.40 GHZ
Aopen Geforce 6600GT 128MB
512 MB RAM
Maxtor Hardeschijf 120GIG
Enermax Voeding 485Watt
Ja ik heb directx 9.0C en ja ik heb me pc een keer geformatteerd om er zeker van te zijn maar de probleem is er ja ik heb de nieuwste driver die er beschikbaar. en over de tempratuur van me kaart zie je hieronder
GPU CORE Temprature:45
Ambient Temprature:34
1024 by 768 pixels (32bit)
En vreemd genoeg was er helemaal geen problemen met mijn videokaart toen ik de spelletje DOOM 3 ging spelen zonder problemen heb ik het uitgespeelt maar bij andere spellen onder andere SWAT 4 en Medal of Honor enzo gaat hij of opnieuw starten of de beeldscherm gaat uit en gaat er een oranje licht knipperen en ja ik heb ook de nieuwste patches van de spellen geprobeerd. Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze probleem alvast bedankt