Geforce 6800 GT error

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
tijdje gelede kreeg ik al is een error die ik niet kon achter halen maar nu EINDELIJK nog een keer kreeg en nu WEL z8 nu zit ik met een probleempje...
via de windows error log ding kreeg ik het advies om mijn hardware versnelling uit te schakelen .. ? ik wou graag weten is er geen andere mogelijkheid ?
want ik heb mijn volledige versnelling nodig want ik ben een gamer :/
de error die ik kreeg was : een "mooie" blauw scherm met nv4_disp error
ik kreeg de error tijden het spelen van wow

Laatst bewerkt:
Wat ik er wereldwijd over terug kan vinden is dat het aan de drivers kan liggen.
Heb je de laatste drivers van Nvidia?

Wat ik gedaan heb is die foutmelding in Google ingetypt.
Wat je dan krijgt is een stordvloed aan hits, waarbij mij opvalt dat het voornamelijk is terug te voeren op drivers van de kaart en het moederbord.
Probeer eerst eens de laatste drivers van Nvidia en dan natuurlijk wel de oude voor het installeren van de nieuwe even verwijderen.

ik heb net drives gedelete en opnieuw installed maar is er een manier om te testen of ik die error nog heb want laatste keer toen ik die error kreeg duurde het 2 maanden voor ik hem nog een keer kreeg

Ik hoop dat je ze gedeinstalleerd hebt en niet gedelete.
HEb je de laatste drivers van de Nvidia site?

A.J. zei:
Ik hoop dat je ze gedeinstalleerd hebt en niet gedelete.
HEb je de laatste drivers van de Nvidia site?

ja deinstalled en nieuwste staan er nu op

Tja, een echte test ben ik niet tegengekomen tussen al die verhalen op internet.
Ik vrees dat het afwachten wordt.

Buiten de drivers voor het mobo van nVidia, de nForce drivers die je beter niet kan installeren maar de windows drivers gebruikt, is het ook raadzaam de laatste chipsetdrivers van het mobo te gebruiken, vooral de VIA drivers.

Misschien heb ik het gemist maar nergens staat welke chipdet je gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan