geforce 7300 LE aansluiten op oude TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

neskafa

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2006
wie weet of ik mijn videokaart geforce 7300 LE aan kan sluiten op mijn " oude" tv, namelijk de Samsung CX-6844W.

waar of hoe kan ik zien of mijn televisie capabel genoeg is ??

in het menu van de videokaart zie ik ook helemaal nix over een andere extra aansluiting, of hoe ik dat in kan stellen?

kan iemand mij helpen, aub...

Bij beeldschermeigenschappen, instellingen en geavanceerd, heb je, indien er de drivers geinstalleerd zijn van het merk van de videokaart of de Omega drivers, een tabblad te zien zijn voor overlay of overlapping, daar kun je, indien de TV een scart, s-video of videoingang heeft, en de s-videokabel zit in de pc, de TV uitgang activeren.

weet je ook welke driver ik moet instaleren? , want ik heb meerdere opties op de site van nvidia, ik weet niet welke de goede is........

vanwege windows media centre wil ik graag de televisie aansluiten, welke driver moet ik dan hebben?

maar bedankt voor je reactie :thumb:

oke , ik heb de driver gedownload, maar hij wilt hem niet instaleren:

Fout bij installeren van Nvidia

het nvidia installatie programma kan geen stuurprogramma vinden die compitabel zijn met uw huidige hardware.

kan ik ook ergens een stuurprogramma downloaden, dan???

ik klik op je link, maar er gebeurt nix en ik kan niets downloaden. er staat alleen maar tekst.

ik heb geen installatie cd ofzo, ik heb mijn computer bij dell gekocht, er zat verder nix bij, om een stuurprogramma te installeren...

wat nu ???

neskafa zei:
ik klik op je link, maar er gebeurt nix en ik kan niets downloaden. er staat alleen maar tekst.

ik heb geen installatie cd ofzo, ik heb mijn computer bij dell gekocht, er zat verder nix bij, om een stuurprogramma te installeren...

wat nu ???

Link aangepast, maare, zoek eens op de site van Dell naar de drivers, is het een losse pci-e of is deze geïntegreerd op het mobo?

er staat er niet bij dat hij geintegreerd is, dus ik denk van niet, maar ik weet ook niet precies wat je ermee bedoeld, ze hebben het wel in de dell fabriek ingebouwd zeg maar.

neskafa zei:
er staat er niet bij dat hij geintegreerd is, dus ik denk van niet, maar ik weet ook niet precies wat je ermee bedoeld, ze hebben het wel in de dell fabriek ingebouwd zeg maar.

Al wel op hun site je computer opgezocht met de daar vermelde drivers?

geintregreerd = ingebouwd op het moederbord
Draai anders de kast open en kijk of er een insteekkaart op het moederbord zit waar aan de monitor/tv is/word aangesloten

ja klopt hij is ingebouwd, ik heb nu de software geinstaleerd die je in je laatste link hebt gegeven, en nu kan ik kiezen voor computerscherm samen met HDTV, we zijn dus op de goeie weg ,denk ik. maar ik krijg nog steeds geen beeld op mijn TV, oude televisies moeten tog ook gewoon aangesloten kunnen worden, via scart ofzo, toch?

neskafa zei:
ja klopt hij is ingebouwd, ik heb nu de software geinstaleerd die je in je laatste link hebt gegeven, en nu kan ik kiezen voor computerscherm samen met HDTV, we zijn dus op de goeie weg ,denk ik. maar ik krijg nog steeds geen beeld op mijn TV, oude televisies moeten tog ook gewoon aangesloten kunnen worden, via scart ofzo, toch?

Als je beeld wilt hebben op je TV, lijkt mij dat idd wel handig.:D
Heb je wel een verloop voor nodig, of rechtstreeks op een s-video ingang op de TV.

Ook al de overlay instelling gevonden?, is handig, zie je alleen je film indien je die afspeelt en niet het monitorbeeld/computerscherm.

ik heb er verloopje, ook toevallig gekregen van iemand in de winkel, die het toevallig had, want bij dell hadden ze dat verloopje niet meegezonden :S

en dat verloopje past op mijn video uitgang van de kaart en loopt over in een gele composiet uitgang, op de tv heb ik ook zo een ingang (geel , rood en wit ) .

dus ik heb de PC met de TV aangesloten, maar ik zie nog steeds geen computer beeld om mijn TVscherm :(

ik heb de video aansluitingen gewoon met elkaar verbonden.......maar nog steeds nix.

Je moet hem natuurlijk nog wel aanmelden/forceren in de gui van nVidia, lees nog eens mijn allereerste bericht, let wel, we hebben hier PAL, geen NTSC.

het is me niet gelukt om beeld te krijgen, ik heb de televisie aangemeld en geforceerd maar er gebeurt nix,

mischien is mijn tv niet goed genoeg (samsung cx-6844w)

mischien heb ik een verkeerd tussenkabeltje, want kl*t* Dell had die niet meegeleverd.

of mischien zijn mijn isntellingen bij Nvidia niet goed.

ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om je TV op je PC aan te sluiten:mad:

Dit allemaal gevolgd?De uitleg.

Wel een INGANG op de TV gekozen? scart, s-video op het front? en het goede AV kanaal?
Persoonlijk vond ik het een fluitje van een cent, maar ja, ik ben dan ook bijzonder handig.:rolleyes:

oke, ik heb de uitleg gevolgd ,

in de uitleg kan je een analog display aanvinken, bij mij is diet helaas niet het geval. bij mij kan ik alleen de optie HDTV kiezen, dat is tog alleen voor een plasma of LCD TV?

ik heb het geprobeerd, maar ik krijg gewoon helemaal geen beeld op de TV,zoals het zou moeten volgens de uitleg..:confused:

Als ik hier, op mijn download pc'tje met een nVidia kaart de nView Display Settings aanklik, en kies bij nView Display Settings voor clone, staat gewoon de TV erbij.

Wel eerst TV detectie forceren aangevinkt, maar dat had je al gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan