GeForce 7500 -> 2 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjeLgames

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
39
hallo,

ik heb een NVidia GeForce 7500 videokaart.
ik heb 2 computers nu, maar ben bang dat de 2e het gaat begeven, en wil ik dus 2 schermen op mijn computer.
hier heb ik al ervaring mee, maar de reden waarom ik dit vraag is het volgende:

ik had eerst twee schermen op mijn GeForce nogwat kaart, een slechtere in ieder geval, met 2x zo weinig geheugen enzo.
toen haalde ik het 2e scherm eraf en ging hem voor de andere pc gebruiken.
een maand later liep het geheugen van mijn kaart vast -> verrot dus.
heeft dat te maken gehad met dat er 2 beeldschermen op aangesloten stonden ?

het ging over een 22" en een 19".
hiermee deed ik maximaal op de 22" fullscreen gewoon flight simulator, en op de 19" het 2D radio paneel, grond service paneel, overhad paneel ..... jullie kennen het wel.

of soms gewoon 2 internetpagina's of msn ofzo, in ieder geval niet allbei met 3D bewegende beelden belasten.

dus nu de vragen: :rolleyes:

1: heeft het kapotgaan van verleden videokaart te maken gehad met 2 beeldschermen?
2: kan mijn GeForce 7500 2 schermen aan
3: zo ja: zijn er verloopstukjes te koop die van 1 (blauwe) uitgang 2 (blauwe) uitgangen maken?
4: raden jullie het aan, of wat vinden jullie er zelf van, hebben jullie er zelf al ervaring mee?


ik hoop op een reactie, en sorry voor het langdradige bericht.

MvG; Bart Boer
 
1: heeft het kapotgaan van verleden videokaart te maken gehad met 2 beeldschermen?
2: kan mijn GeForce 7500 2 schermen aan
3: zo ja: zijn er verloopstukjes te koop die van 1 (blauwe) uitgang 2 (blauwe) uitgangen maken?
4: raden jullie het aan, of wat vinden jullie er zelf van, hebben jullie er zelf al ervaring mee?

1: Kan wel maar dat komt volgensmij weinig voor tenzij er ook iets is met de monitor
2: Dat kan met een vga splitter
3: Een vga splitter
4: Ik heb dat heel lang gebruikt zonder problemen en de vga splitters worden vaak gebruikt
 
bedankt voor de reactie, naamgenoot.
maar ik bedoel met vraag 2 of hij dat qua snelheid wel aankan, en of het beeld dan niet heel erg gaat stotteren.

is er ook een goed programmaatje voor?
want bij flight simulator gaat het wel goed, maar bij bijvoorbeeld SWAT4 had ik altijd als ik het spel opstartte zag je op het andere scherm het beeld opschuiven, en was het dus onbruikbaar ook omdat je er met je muis niet inkwam.

en eigenlijk wil ik bij ieder spel het 2e beeldscherm ook gebruiken, en niet 1.
dus ik zou als het kan heel graag op nr1 swat spelen ofzo, en nr2 mijn mail in de gaten houden.

heeft u miscchien nog suggesties voor bepaalde software daarvoor?

dank u wel

MvG Bart Boer
 
ok bedankt.
maar is het niet zo dat als je een splitter gebruikt dat je 2 schermen hetzelfde ziet?
 
inderdaad.
maar ik ben er al uit.
gewoonm een converter van AVI naar VGA op de 2r aansluiting op mijn videokaart and that's it !

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan