Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou geen ruzie maken !
De oude voeding was kapot dus nieuwe was geen slecht idee, maar het heeft helaas niks geholpen voor t originele probleem, dat de geforce 8800 GTS namelijk geen beeld geeft.
Beetje vaag om iemand op deze manier "aan te vallen". Ik zie nergens staan om wel merk voeding de TS het heeft. 450Watt zegt in dit geval dus niet veel. Ook dien je rekening te houden met de amperage die per voltagelijn gegeven kan worden. Plus de gecombineerde wattage. Niet elke voeding heeft een 80 tot 90% rendement.mrmusic, jij moet eens ophouden met dat gezeur van jou telkens over dat elke voeding onder de 20.000 watt volgens jou te licht is. 450 watt (mits a-merk) is MEER DAN ZAT voor een 8800 GTS.
dan zou ik met het bonnetje terug naar de winkel gaan en een nieuwe vragen,
waarom zou ik in godsnaam een 600 watt voeding gaan kopen van 100 euro als mijn systeem nog niet eens 300 wat gebruikt met een 8800GT OC ????? dat heeft toch helemaal geen nut
Beetje vaag om iemand op deze manier "aan te vallen". Ik zie nergens staan om wel merk voeding de TS het heeft. 450Watt zegt in dit geval dus niet veel. Ook dien je rekening te houden met de amperage die per voltagelijn gegeven kan worden. Plus de gecombineerde wattage. Niet elke voeding heeft een 80 tot 90% rendement.
Voorbeeld:
Zelf heb ik een Bliss Geforce 7800 GS+ (512MB) hiervoor wordt een 450Watt voeding geadviseerd. Leuk, maar als mijn huidige Antec Truecontroll 550Watt geen +12 V lijn met een amperage die boven de 20A is, had ik deze kaart niet aan de praat gekregen. Je zou zeggen dat deze moet werken gezien de Wattage.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.