GeForce 8500 GT Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Ik heb een nieuwe videokaart gekocht: Asus EN8500GT Silent Magic met de NVIDIA GeForce 8500 GT chipset. In mijn PC zat geen videokaart, dus PC opengedraaid en de videokaart erin gedaan. Daarna de PC opnieuw opgestart maar ik had toen geen beeld meer. Bij de videokaart zat wel een CD met drivers maar die werken alleen als de videokaart in de PC zit. Hoe moet ik nu verder?
Alvast bedankt!

Kijk eerst maar eens in het bios of daar AGP on board op enabled staat. Zo ja, dan onboard agp of onboard video op disabled zetten, dán starten met videokaart erin.

Laatst bewerkt:
Uhm zo iets kan ik niet vinden, wel iets van Shared video memory(???) dat staat op 128mb maar je kan het ook op disabled zetten, is dit wat je bedoelt?

Proberen kun je het, al was het niet wat ik bedoelde, maar misschien schakel je in het bios van jouw machine de onboard video op deze wijze wel uit.

Niet al je een losse videokaart in je systeem hebt zitten als je 'm daarna weer opstart.

Het is gelukt om de videokaart te laten werken. Nu had ik nog een vraag het is dus een Asus kaart met een NVIDIA Chipset, kan ik dan drivers van de NIVIDA website installeren of moet ik de Asus drivers hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan