GeForce 8600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suicido

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Berichten
45
In een vorige topic op deze site werd mij de GeForce 8600 GT geadviseerd,
mijn vraag is nu hoe kan ik zien of deze videokaart in mijn cpu past?
ik heb een Pentium 2.93 GHz processor
1024 RAM
Aspire T650 (moederbord)

Als deze videokaart op mijn comp past op welke site kan ik deze dan bestellen (voor nederland)?

Bedankt voor het kijken naar mijn probleem:)
 
Een videokaart in een cpu proppen gaat lastig :p

Je videokaart moet in je moederbord. Dit is het deel van je computer dat alles samenbrengt uiteindelijk.

Volgens mij is je videokaart slot PCI-Express. Kijk eens voor de zekerheid met PC-Wizard, gratis programmatje waarmee je heel veel dingen kan zien wat in je PC zit!
 
Laatst bewerkt:
Aspire T650 (moederbord)
Als deze videokaart op mijn comp past op welke site kan ik deze dan bestellen (voor nederland)?)

Aspire T650 is niet je moederbord, maar de naam van je PC zoals Acer die serie genoemd heeft. :) Als het goed is ziet je PC eruit als op een van deze plaatjes.

Je kunt deze kaart (en andere kaarten) bestellen bij Alternate, een hele grote Nederlandse computerwinkel. Hij staat bijvoorbeeld hier (is wel van XFX, een maar een andere bakker maakt op zich niet veel uit). Mocht je hem willen bestellen, dan kun je dat doen via de reclame banner op deze pagina. Daarmee help je Helpmij.nl ;)
 
Volgens mij is je videokaart slot PCI-Express. Kijk eens voor de zekerheid met PC-Wizard, gratis programmatje waarmee je heel veel dingen kan zien wat in je PC zit!
kan ook agp zijn hoor want die heb ik namelijk
 
@ MaartehhM

Waar zie ik of ik PCI-express heb, ik heb PC wizard maar waar kijk ik?:) (ben niet zo goed met comps:eek:)

@ Jelly

Klopt, mijn pc ziet er uit als de 2e en 3e plaatje.
Is die XFX niet anders dan de GeForce 8600 GT? is die wel even goed?
want mij is de GeForce 8600 GT geadviseerd en dan moet ie eht wel doen :p
 
@ Jelly

Klopt, mijn pc ziet er uit als de 2e en 3e plaatje.
Is die XFX niet anders dan de GeForce 8600 GT? is die wel even goed?
want mij is de GeForce 8600 GT geadviseerd en dan moet ie eht wel doen :p

Soms is het zo dat andere makers bijvoorbeeld alvast de snelheid opschroeven, zodat gamers zelf niet hoeven te overclokken. Maar in principe is het precies dezelfde kaart, gemaakt door verschillende fabrikanten. Natuurlijk zijn er wel verschillende soorten van eenzelfde kaart, bijvoorbeeld met meer of minder geheugen.

Dus de maker hoeft niets uit te maken!
 
Dus Jelly die kaart die jij me wees, is dat dezelfde als de GeForce 8600 GT met zelfde geheugen en snelheid etc.?
In dat geval bestel ik hem
 
Dat ligt er uiteraard aan hoeveel geheugen jij wil :)
Hier staat een hele lijst van die kaarten, onder chipset staat iedere keer hetzelfde namelijk Geforce 8600 GT. Er staan een paar GTS kaarten tussen, die laten we buiten beschouwing want dat zijn andere.

Overigens, bij die eerste kaart die ik je gaf is het mij onduidelijk hoeveel geheugen er bij zit. In de beschrijving staat iets anders dan bij specificaties. Deze is hetzelfde en wel duidelijker: 512 mb geheugen, GPU snelheid 570 MHz. Is slechts 6 euro duurder :rolleyes:.

edit: ik weet niet of je er inmiddels al achter bent of je PCI-express hebt. Kijk daarvoor in PC Wizard onder mainboard, het icoontje van een pc met een groene pijl erboven. Daar staat achter PCI-bus en PCI-express bus een YES of een NO
 
Laatst bewerkt:
PCI Bus YES
Bus PCI-Express YES
ik heb dus PCI-express (lijkt me :p)
ik wil de beste videokaart van de GeForce 8600 GT zodat ik weer een tijdje door kan, zou je me een link ernaartoe kunnen geven?
Die 8600 GT van GIgabyte past die op mijn moederbord of niet??

En als ik hem bestel is het dan incl of ex btw en hoeveel euro verzendkosten komen erbij?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Als je de allerbeste wilt:
de beste 8600GT lijkt mij deze te zijn: de Club 3D 8600 GT Overclocked. Het is dan ook wel de duurste 8600 GT die erbij staat, 129 euro.

Deze is door de fabrikant dan al overclocked: de kaart is aangepast om betere snelheden te bereiken. Hij heeft 512 mb geheugen, maximale van deze kaart, de grafische chip heeft een snelheid is 620 MHz, meer dan de standaard 8600 GT, en de geheugensneldheid is 1600 MHz, ook meer dan bij de standaard kaart.

Je hebt net ontdekt dat je PCI-Express sloten op je moederbord hebt, dus daar kan hij in!
Onder aan de website staat overigens "Alle prijzen zijn inclusief 19% BTW", dus de BTW zit erbij in de €129. De verzendkosten staan hier, jouw product hoort uiteraard in de categorie "tot 15 kg" :).
In totaal 129 + 9,50 = €138,50. Vergeet niet om via de reclame banner te bestellen, als je koopt :p
 
Laatst bewerkt:
En nu maar hopen dat de voeding van TS goed genoeg is....
 
Hallo,

Ok Jelly bedankt ik denk dat ik toch maar voor de Gigabyte ga van 105,-+9,50=114,50 totaal:)


En Mrmusic wat bedoel je daarmee??

dus het wordt 114,50 in totaal :) nu nog ff het geld overmaken en dan binnen 1-2 dagen zal mn cpu STUKKE sneller zijn (kheb nu een ATI RADEON Xpress 200:p)

Trouwens is het moeilijk om een videokaart op je moederbord te zetten?:eek:
 
Oké! :thumb:

Over levertijd: je kunt even kijken wat de gekleurde balkjes bij een product aangeven op de website. Bij rood/oranje balkje kan het wel eens langer duren, geel/groen is goed. Beschikbaarheids gegevens kan je hier vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan