GeForce 8600 GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

jumpy27

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Dag iedereen,

ik heb vandaag een GeForce 8600 GT beeldkaart gekocht. Ik sluit de kaart en wil de drivers instaleren maar de beeldkaart wordt totaal niet herkend. mijn computer draait op vista home premium,mijn moederbordtype is een asus P5GD1-VM. Als ik de handleiding van mijn moederbord mag geloven heb ik een pci express slot waar ik ook die beeldkaart moet insteken. Kan iemand mij vertellen wat ik mis doe? Of is die beeldkaart niet compatibel met mijn moederbord? Of is er iets mis met mijn OS.

Vriendelijke groeten

heb je de 6 pins stekker aangesloten (als deze aanwezig is)

ik ken niet zo enorm veel hiervan maar als ik mij niet vergis moest ik niet aansluiten op die kaart,op die kaart staat een ventilatortje en dat draait dus neem ik aan dat die stroom krijgt die kaart. Maar dat is dan ook het enigste dat m doet. of bedoeld u iets anders met die 6pins aansluiting?

De kaart zelf heeft nog een aparte aansluiting nodig direct vanaf de voeding omdat hij ander te weinig elektriciteit krijgt deze aansluiting ziet er als volgt uit: http://resources.vr-zone.com.sg/Shamino/r600launch/r600/edited/5.jpg

Heb je daar een stekkertje inzitten die van de voeding afkomt? Zo niet dan is dat waarschijnlijk het probleem omdat de kaart dan niet genoeg elektriciteit krijgt.

dag mensen ik ben vandaag naar de winkel geweest om mijn beeldkaart om te ruilen heb zelfs geld trug gekregen. Nu heb ik dus een nieuwe beeldkaart van hetzelfde type een geforce 8600 gt en hij doet het nog steeds niet,maar ondertussen ben ik erachter gekomen wat er zou kunnen schelen. Ik heb geen drivers van mijn moederbord geinstaleerd,en daar ik met vista werk ga ik die drivers ook niet kunnen instaleren want ik krijg elke keer de melding dat mijn OS niet compatibel is.Heeft er iemand een idee waar ik drivers voor mijn moederbord kan vinden die wel werken onder vista.

http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=25&model=165&modelmenu=2

De link verwijst naar mijn type moederbord het is een asus P5GD1-VM

Vriendelijke groeten

bedankt voor de link maar daar ben ik al gaan kijken die drivers zijn toch niet voor vista?

grtjs

Hoi !

Tja, dan zul het moeten doen met de drivers die Vista voor je mobo heeft geinstalleerd !

Staan er gele vraagtekens in apparaatbeheer ?

Zo nee, de kaart erin zetten en de juiste nVidia-drivers downloaden.

Zo, vermeld dan even hier welke.

Ik heb dergekijke graka's meer dan 20 keer geinstalleerd opp diverse mobo's onder Vista zonder enig probleem.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Na heel lang zoeken en stressen heb ik uiteindelijk het probleem gevonden waardoor mijn beeldkaart niet werkte. Mijn pci express slot stond niet ingeschakeld,heb dit moeten aanpassen in mijn bios. Eigenlijk was het een heel simpel probleem ma je moet er maar opkomen. Mijn beeldkaart werkt nu perfect. Bedankt voor de reacties en de hulp

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan