Geforce 9800GT kapot door Moederbord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mast3rsign

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Aller eerst dank voor jullie tijd voor het lezen en plaatsen van reacties.

De vraag:

Is het mogelijk dat als je moederbord een kortsluiting veroorzaakt dat er bepaalde interne hardware kapot gaat in dit geval mijn 9800GT en de rest prima doorwerkt?
Want ik heb mijn pc ingeleverd om mijn moederbord te vervangen want die was defect. Ik had beeld voor 30 sec en toen bleef hij in de bios hangen. Maar gaf nog wel beeld aan. Na vervanging van mijn moederbord, gaf het bedrijf plotseling aan dat mijn videokaart defect was en tot mijn grote verbazing zat er een barst in de behuizing van het kaartje. Hun rede voor de defecte kaart was een kortsluiting in mijn oude moederbord, en de barst zat er al in.
Ik had uiteraard geen bewijs dat zij de barst hadden veroorzaakt. Maar ze waren ook niet aansprakelijk voor het kaartje.
Garantie is ook niet mogelijk vanwege materiële schade en het kaartje word door het bedrijf niet vergoed terwijl voor mijn gevoel ik hier toch wel enigszins bedrogen word :shocked:

Iemand die ideeën heeft om dit tot een goed eind te brengen het eind waar ik en mijn videokaart herenigd worden :p ?

nogmaals bij voorbaat dank.

Mmm dat is niet nice... Tip voor de volgende keer foto maken als je dat ding opstuurt of weg brengt en gelijk weer een foto maken als je hem ophaalt. Heb je dat gezeur ook niet als ze ontkennen dat zij het niet hebben gedaan.

Maar dan kunnen ze altijd nog zeggen dat je die foto voor de kortsluiting hebt gemaakt en het er toen nog niet zat.. maar volgens mij zit er nu niets anders op dan een nieuwe kaart kopen, sorry.

nja ik ga nog even gebruik maken van mijn garantie kijken of ik zo een nieuwe kaart krijg alhoewel door die barst hoogst waarschijnlijk kan vergeten :shocked:

W00ho nieuwe videokaartje gekregen van de mensen bij paradigit :D. Alleen nu heb ik een klein probleem, kan in de bios instellingen nergens een optie vinden om mijn onboard vga uit te schakelen. Hij pakt de videokaart ook niet automatisch wat heel raar is dus ik zoek de optie in de bios om de onboard videokaart uit te schakelen maar die kan ik nergens vinden :S. De moederbord is een Asus p5b-vm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan