GeForce FX-5200 128MB kaartje overkill?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja... Je kan ook niet al teveel verwachten voor 35 euro... Wil je goed NFSUII kunnen spelen zou je toch echt een wat betere videokaart moeten hebben, tenzij je het niet erg vind om op niet zulke hoge kwaliteit en resoluties te spelen...

Geplaatst door T._de_vries
Tja... Je kan ook niet al teveel verwachten voor 35 euro... Wil je goed NFSUII kunnen spelen zou je toch echt een wat betere videokaart moeten hebben, tenzij je het niet erg vind om op niet zulke hoge kwaliteit en resoluties te spelen...

Dat vind ik nou weer onzin. De kaart kost bij Tweakers zo'n €70,- en dat had ik al eerder verkondigd. Toen werd me verteld dat het een goeie kaart was en ik 'vlekkeloos' deze spellen zou kunnen draaien. Nu ik vertel dat dat niet lukt, krijg ik te horen dat ik dat ook niet mag verwachten voor €35,- :confused:

Ik bedoel, ik kan echt bijna NIKS extra aanvinken bij VIDEO DETAILS om het spel mooier te maken. En dit is waarom het topic in 1e instantie startte..

Op low-detail doet hij het toch? Als hij dat doet is je wens toch vervult? Je wilde NFSUII op 1024X768 spelen... Je kan niet voor 35 euro op de voorste rij zitten natuurlijk...

Ik heb ook niet gezegd dat hij goed zal lopen.

http://www.tweakers.net/pricewatch/55967 hier zie je ook dat die kaart helemaal geen 70,- kost, maar gewoon 45 euro. Misschien kost de ULTRA 70 euro, maar die is ook weer een stukkie beter.

En zo erg is het toch niet. Voor 35 euro kan je fijn NFSU spelen, zelfs op 1024 X 768, alleen niet het volle detail...

er zijn natuurlij kaltijd mensen ontvreden over d ekaart. maar ikzelf speel er alle spellen prima op. nfsu II underground, all details high en hij draait prima.

dus aan de kaart ligt het niet iig.

over directx9: de eerste versie van FX 5200 ondertsteunde dat inderdaad niet, de tweede lading wel. Bovendien: met een biosupgrade van je videokaart krijg je ook de eerste lading van de FX 5200 directx9 ondertsteunend (bij mijn weten).

Geplaatst door T._de_vries
Op low-detail doet hij het toch? Als hij dat doet is je wens toch vervult? Je wilde NFSUII op 1024X768 spelen... Je kan niet voor 35 euro op de voorste rij zitten natuurlijk...

Ik heb ook niet gezegd dat hij goed zal lopen.

http://www.tweakers.net/pricewatch/55967 hier zie je ook dat die kaart helemaal geen 70,- kost, maar gewoon 45 euro. Misschien kost de ULTRA 70 euro, maar die is ook weer een stukkie beter.

En zo erg is het toch niet. Voor 35 euro kan je fijn NFSU spelen, zelfs op 1024 X 768, alleen niet het volle detail...

Kijk, het feit dat ik er €35 voor heb betaald is een bijzaak. Ten 1e, betaalde ik zo weinig, omdat een klasgenoot er goedkoop aan kon komen.
Ten 2e, het is van het merk Chaintech en zoals je hier ziet (http://www.tweakers.net/pricewatch/63853) issie vanaf €61,-. Jouw versie was een Club3D.

De reden dat ik dit topic heb geopend om te vragen aan anderen of het voor mijn systeem wel zin had om die kaart er in te prikken. Er werd gezegd van wel. Maar nu ie er daadwerkelijk in zit, merk ik weinig verschil met m'n vorige kaart. Dan hoef je dus niet te zeggen dat ik voor €35,- niet op de voorste rij wil zitten, want dat was in de 1e instantie al nieteens de bedoeling!!
En ik kan er nog zo'n goeie videokaart in prikken, maar als m'n systeem het niet aankan is dát toch juist de bottleneck?!!! Zo, heb t maar even uiteengezet voor je..

Merk je dan helemaal geen verschil met de GF2mx? :8-0:

Ik durf te wedden dat je duidelijk verschil ziet tussen de GF2 en de GF FX serie. GF 2 gebruikt nl. directX 7 en FX DirecX9...

ik vind het ook vreemd. ik draai op deze videokaart alle spellen zonder problemen...

uhm --> misschien moet je ff de nieuwste drivers installeren... wil wel eens helpen. of als je pc al HEEL lang geleden is geinstalleerd wil het systeem daardoor wel eens heel traag zijn. dan kan het een idee zijn het systeem te formateren en te installeren:)

de fx5200 moet je denk ik echt wel merken want een gefrc 2mx dat is zo wie zo al een stuk slechtere kaart :8-0:

weet je zeker als je zoals half life 2 ofzo.. speel geen verschil met happer en sneller is en scherper?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan