GeForce FX 5200 installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raj

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Ik wil een GeForce FX 5200 installeren i.p.v. mijn oude Geforce kaart. Hoe kan ik het beste te werk gaan? Ik heb Win XP.

Bedankt voor de link.

Dus ik kan de oude drivers laten staan en pas verwijderen nadat ik de nieuwe kaart heb aangesloten? Daarna de nieuwe driver installeren?

Helaas. Als ik de pc opstart met de nieuwe kaart erin krijg ik geen beeld. De monitor slaat niet aan en de pc start niet op. ik heb alles gecheckt, de kaart zit goed aangedrukt, kabels vast enz. Hoe kan dit opgelost worden? Mogelijk is de kaart defect?

Laatst bewerkt:
Dan is er iets niet lekker met je nieuwe kaart heb ik het idee.
Geeft je systeem ook piepjes?
Is de 5200 een nieuwe kaart of is ie gebruikt?

Vooral omdat het om een nieuwer type Geforce gaat is installeren een makkie, de kaart word dan meteen herkend en je zit niet de drivers, die problemen geven.

Het gaat om een nieuwe kaart.
Eerst gaf de pc piepjes: ongeveer10X 2X 1X, geen idee wat het betekent. Daarna diverse keren geprobeerd, geen piepjes, maar eveneens dat de pc niet opstartte en de monitor niet aansloeg.
Ik denk dat deze kaart maar retour gaat. Of hebben jullie nog ideeën?

Als de mogelijkheid er is, in een andere pc steken.
Zo niet, zou ik'm ook retourneren.

Het lag niet aan de kaart. Het probleem is dat het moederbord geen AGP 8x ondersteund. Jammer.

He, dat is vreemd, meestal is dat geen probleem.
Ik heb wel eens meegemaakt dat een 8x kaart blauwe schermen veroorzaakte op een 4x moederbord maar dit had ik niet verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan