Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Steve
Over een paar jaar is hij misschien véél geld waard..![]()
Als ik jou toch niet had...Geplaatst door Steve
Dat was de Voodoo 6 6000:
Geplaatst door Lonnilt
Ik zag gister trouwens een GF FX 5200 in de Metro (OV-Krant) staan voor 119 euro, maar ik vrees dat dat een baggerkaart is.....alhoewel er wel stond dattie DX9 ondersteunt....
Maar er stond in kleine lettertje naast: model/prijs-wijzigingen en drukfouten voorbehouden, dus ik weet niet of dat wel klopt.......![]()
De prestaties van de GeForce FX 5200 Ultra zitten redelijk in de buurt van de GeForce4 Ti 4200 en gezien de lage prijzen van deze kaarten verwacht de reviewer dat ze wel een succes kunnen worden
zou ik wel doen ja. Een fx5200 is nl bedoeld als opvolger van de mx. De fx5600 moet de 4200 opvolgen. Maar die legt het weer af tegen de radeons...Geplaatst door Lonnilt
In UT2003 presteert ie dus veel minder dan de Ti4200, dus dan is het ook niet zo'n beste kaart......dus ik hou het maar bij mijn GF4Ti4200.......
Hoort de 9200 niet tegenover de 5200 te staan? Want anders is het ATi-broertje (9500) wel bijna dubbel zo duur als zijn Nvidia tegenhanger (5200). Wel vééél sneller natuurlijkGeplaatst door Steve
Waarom een slecht presterende FX5200 kopen als je voor hetzelfde geld een Radeon 9500 (Pro) zult hebben tegen die tijd..
Elke ATi-kaart (9800 > 5800, 9600 > 5600, 9500 > 5200) wint het van zijn duurdere nVidia-broertje... ATi is echt heel goed bezig op dit moment.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.