Muurhond
Inventaris
- Lid geworden
- 23 jun 2001
Geplaatst door Steve
Hoezo slechte ervaringen met de 9700 Pro als het aan de voeding lag..
Mijn probleem niet, ik meende dat hij een 250w voeding had op een P4 1.7 ghz.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Steve
Hoezo slechte ervaringen met de 9700 Pro als het aan de voeding lag..
Geplaatst door Steve
Ja uiteraard met hetzelfde systeem.. Maar ik vind het een beetje kortzichtig van je maat om te zeggen 'slechte ervaringen met de 9700 Pro', als de voeding duidelijk het probleem is.
hmm, als je veel games speelt kun je beter wat meer geld investeren in een videokaart, die je eventueel ook mee kunt nemen naar een volgend systeem. Kijk dan eens naar een radeon 9500 (pro)Geplaatst door depaashaas
MOHAA, BF1942 en UT
Geplaatst door meelman
-lap tekst-
De fx5200 is leuk geprijsd maar voor games (en al helemaal nieuwe games als ut2 en doom3) is ie echt niet snel genoeg...
p3 600Geplaatst door Muurhond
Maar goed, dit hangt dan verder ook van de rest van het systeem af.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar die uitspraak van Lonnilt klopt volgens mij aardogMet UT2003 haal je op 1024x768 alles op Highest, makkelijk een FPS van 60-65 online met een GF4 Ti4200 128mb.
Ik hoor meer berichten over hoe zwaar Doom3 wel niet is. Maar het lijkt mij marketing-technisch gezien niet handig een game uit te brengen die op een videokaart uit het topsegment nog niet snel draait...Geplaatst door Muurhond
Een R9700 is een mooi kaartje, maar ik betwijfel het of deze DoomIII ook soepeltjes kan verwerken. Laten we zeggen met minimaal 40fps.
ja, foutje. '[/' vergeten. Is al opgelost...Geplaatst door Muurhond
DIK GEDRUKT-mode nog aan staan?
Deze reviews kende ik nog niet. De GF4 Ti 4200 8x AGP is zelfs sneller.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.