GeForce GT 555M 2GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breaky623

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Hallo,

Ik heb een 2GB Grafische kaart, GeForce GT 555M.. als ik bijv GTA IV wil spelen zegt die maar dat ik 56MB grafisch geheugen heb, (mijn onboard kaart).. dus ziet hij hem niet. Nu heb ik via een tooltje toch ervoor gezorgt alles op hoogst in gta iv... en dan laad hij gta iv niet... dus ik heb het gevoel dat mijn grafische kaart kapot is, of hij gewoon de onboard kaart gebruikt ipv de nvidia kaart. Hoe kan ik dit oplossen, of controleren?

Bijv ook met minecraft, ik had vroeger een 1 GB grafischer kaart. Daar kon ik zonder lag spelen, nu alleen maar lag @ minecraft...

Hallo,
Heb je de connector aan de grafische kaart of de onboard kaart aangesloten?
Als je aan de grafische kaart hebt, heb je de drivers goed geinstalleerd?

connector?

Drivers waren al standaard geinstalleert natuurlijk, laptop.. ik heb wel gekeken of er een nieuwere versie was, maar mijn versie is recent.

ehm, met connector bedoel ik stekker, maar omdat jij een laptop gebruikt, is het anders.
dan weet ik het ook niet

Ik ben van plan om een laptop te gaan kopen met dezelfde videokaart + onboard kaart. Ik hoop dus dat dit opgelost wordt en dat ik met een gerust hart kan bestellen :P

Heb je nog garantie op het product? Dan zowiezo terug naar de winkel, of, als je geen garantie meer hebt, naar een computerspeciaalzaak. Daar kunnen ze vaak reparaties uitvoeren, veel goedkoper dan een nieuwe laptop/pc(denk ik, altijd controleren hoeveel de rekening wordt:P).

Heb je al contact opgenomen met de fabrikant van je laptop? Zij moeten een degelijk product leveren, en ondersteuning bieden bij het falen van het product.

Ik hoop dat je hier iets aan heb.

Ja, hij wordt herkent.

Maar het probleem is nu opgelost. Het lag aan Nvidia Optimus.

Mijn driver van Asus was al de laatste dus dat helpte niet, toen heb ik de beta driver via Nvidia website gedownload en die werkt wel,. want hij switche niet tussen de onboard kaart en mijn NVIDIA/.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan