Ik ben in het bezit van een Asus laptop (zie onderaan voor de specs) die ik laatst heb opgeschoond door middel van de Asus Recovery (Windows geheel opnieuw geïnstalleerd). Maar nu zit ik met een probleem; het spelen van spellen gaat bepaalt niet soepel. Vóór de herinstallatie van Windows kon ik nieuwe spellen (CoD Black Ops II, MoH Warfighter) op de hoogste resolutie (1920x1080) met bovengemiddelde kwaliteitsinstellingen spelen, en dit ging soepel. Als ik nu dezelfde spellen speel moet ik de resolutie verlagen (1600x900) en de laagste kwaliteitsinstellingen pakken om het spel te kunnen spelen (en nog gaat het niet geheel soepel). Alle achtergrondprogramma's als bijv. Dropbox zijn hierbij uitgeschakeld.
Ik heb alle drivers van de videokaart geupdate, in het configuratiescherm van nVidia heb ik gekozen voor Prestatie (ipv kwaliteit) en de energie instellingen van de laptop staan ook op Performace. Mijn laptop heeft een interne videokaart van Intel (Intel Graphics 3000) en een GeForce GT 555M, deze laatste staat geselecteerd voor het gebruik bij spellen. Kan iemand mij helpen om deze spellen weer fatsoenlijk te kunnen spelen? Alvast heel erg bedankt!
Laptop specs:
Asus X5QSF
Intel® Core™ i7- 2630QM Processor
Intel® HM65 Express Chipset
NVIDIA® GeForce® GT 555M 2GB DDR3 VRAM
6 GB RAM
Windows 7 Home Premium x64
Ik heb alle drivers van de videokaart geupdate, in het configuratiescherm van nVidia heb ik gekozen voor Prestatie (ipv kwaliteit) en de energie instellingen van de laptop staan ook op Performace. Mijn laptop heeft een interne videokaart van Intel (Intel Graphics 3000) en een GeForce GT 555M, deze laatste staat geselecteerd voor het gebruik bij spellen. Kan iemand mij helpen om deze spellen weer fatsoenlijk te kunnen spelen? Alvast heel erg bedankt!
Laptop specs:
Asus X5QSF
Intel® Core™ i7- 2630QM Processor
Intel® HM65 Express Chipset
NVIDIA® GeForce® GT 555M 2GB DDR3 VRAM
6 GB RAM
Windows 7 Home Premium x64