Geforce GT330 zwart beeld na installatie driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marvinguich

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Hallo,

Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd vorige week. Alles werkt fijn behalve de installatie van de videokaart.
De driver was beschikbaar in Windows Update (dacht, lekker makkelijk) maar na de installatie en het opnieuw opstarten, komt de pc niet verder dan Windows starten, en dan komt er zwart beeld.
Dus moest ik met system restore de pc herstellen, en in de foutcode stond: A patch is .....

Nu heb ik vandaag even weer geprobeerd via de officiele website van Nvidia, maar ook hetzelfde verhaal. Wie weet wat er aan de hand is en hoe ik dit op kan lossen? Kan nu 1 beeldscherm niet gebruiken en het is ook hele slechte kwaliteit door de standaard VGA driver.

Groet Marvin

Heb je al eens geprobeerd de drivers te installeren met slechts 1 scherm aangesloten?

Merk en type PC of moederbord?

Ook eerst de chipsetdrivers geïnstalleerd?

En welke windows?

Laatst bewerkt:
Net even het eerste antwoord geprobeerd. Nog steeds zwart beeld na installatie..

@Lange Pier, Ik kan voor mijn pc geen drivers vinden op de medion site. Hoe weet ik welke chipset driver ik hebben moet?

Tis een Intel chipset die al in W7 zit ingebakken maar ik vermoed dat je eerst idd eerst met 1 monitor eraan de driver dient te installeren en daarna pas de boel kunt aanpassen met 2 monitoren.

Weet alleen niet waar je de monitoren hebt aangehangen, beide aan de insteekkaart of eentje daaraan en eentje aan de onboard indien aanwezig?
En heb je miss de bios gereset zodat de default de onboard is?

Op Medion is idd niets te vinden.

Misschien heb je hier wat aan.
Of hier je msn nummer van je pc invullen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan