Hallo,
Ik heb een PC met 2 EVGA GTX 780 ACX SC in SLI en ik heb 2 PC schermen en een TV.
Scherm 1 is aangesloten op GPU 1 met HDMI
Scherm 2 is aangesloten op GPU 1 met DVI-D
TV is aangesloten op GPU 2 met HDMI (want er kunnen geen 2 HDMI in de GPU)
Nu zijn er meer 1 configuratie mogelijk volgens mij om dit allemaal aan te hebben en dat is SLI Config: Alle beeldschermen activeren maar dan heb ik niet meer de max 3D presatie config. Maar dat is eigenlijk niet wat ik zoek. ik zoek naar een optie om of de 2 PC schermen aan te hebben of alleen de TV. Is er een mogelijk heid om van GPU te wisselen zodat dan de ene keer de ene GPU de hooft GPU is en dan de andere keer de andere?
Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. :$ Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Sander
Ik heb een PC met 2 EVGA GTX 780 ACX SC in SLI en ik heb 2 PC schermen en een TV.
Scherm 1 is aangesloten op GPU 1 met HDMI
Scherm 2 is aangesloten op GPU 1 met DVI-D
TV is aangesloten op GPU 2 met HDMI (want er kunnen geen 2 HDMI in de GPU)
Nu zijn er meer 1 configuratie mogelijk volgens mij om dit allemaal aan te hebben en dat is SLI Config: Alle beeldschermen activeren maar dan heb ik niet meer de max 3D presatie config. Maar dat is eigenlijk niet wat ik zoek. ik zoek naar een optie om of de 2 PC schermen aan te hebben of alleen de TV. Is er een mogelijk heid om van GPU te wisselen zodat dan de ene keer de ene GPU de hooft GPU is en dan de andere keer de andere?
Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. :$ Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Sander