Geforce GTX 780 ACX SC in SLI met 3 beeldschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukme05

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,

Ik heb een PC met 2 EVGA GTX 780 ACX SC in SLI en ik heb 2 PC schermen en een TV.

Scherm 1 is aangesloten op GPU 1 met HDMI
Scherm 2 is aangesloten op GPU 1 met DVI-D
TV is aangesloten op GPU 2 met HDMI (want er kunnen geen 2 HDMI in de GPU)

Nu zijn er meer 1 configuratie mogelijk volgens mij om dit allemaal aan te hebben en dat is SLI Config: Alle beeldschermen activeren maar dan heb ik niet meer de max 3D presatie config. Maar dat is eigenlijk niet wat ik zoek. ik zoek naar een optie om of de 2 PC schermen aan te hebben of alleen de TV. Is er een mogelijk heid om van GPU te wisselen zodat dan de ene keer de ene GPU de hooft GPU is en dan de andere keer de andere?

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. :$ Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Sander

In SLI modus worden de aansluitingen op kaart 2 uitgeschakeld. De meest simpele oplossing hier is een verloopje van Display Port naar HDMI (of DVI naar HDMI), dan kan je gewoon alles aansluiten op de eerste videokaart ;)

@k1pje

Oke doe ik dat nu even een heel andere vraag die net in mijn hooft op kwam. Is het mogelijk om in windows 7 de 2 PC schermen te laten uitbreiden en de TV het hooftscherm te laten dupliceren?

Mvg
Sander

Naar mijn weten is dat niet mogelijk omdat je de twee opties niet tegelijkertijd kunt gebruiken.

Ik heb de oplossing voor mijn probleem. Ik denk weer te moeilijk een HDMI splitter is de oplossing zo kan ik de 2 PC schermen uitbreiden met windows en de TV bij de splitten in samen met scherm 1 zodat deze hetzelfde weergeven.

toch bedankt voor de moeite.

Mvg,
Sander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan