Geforce

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hoi allemaal,
Heb een probleem met mijn 3D. Blijkbaar is er iets fout met mijn driver NVIDIA GEFORCE 2 MX 32 MB, als ik een game wil starten lukt het niet en krijg ik de foutmelding dat het file d3d8thk.dll ontbreekt. Ik heb al vanalles geprobeerd te downloaden van NVIDIA maar vind blijkbaar de juiste driver niet want geen enkel game in 3d werkt nog.
Help!!!

Verwijder eerst al je huidige videokaart drivers uit Confi Scherm > Software. Daarna installeer je de laatste detenator (driver) die op www.nvidia.com staat.

Hoi Masera,
Ik heb de laatste downgeload: win2kxp international, maar nog steeds werkt er geen enkel 3d game. Doe ik iets fout???

Dat ligt aan DirectX en niet aan je videokaart-drivers.

Download es de laatste versie van DirectX hier:
http://download.microsoft.com/download/9/a/4/9a48d736-586e-43c9-beee-f20c151e7feb/dxwebsetup.exe

Instructies
U kopieert de downloadbestanden als volgt naar uw computer:

1. Klik op Opslaan om het programma te kopiëren naar een map op de computer. (U kunt de installatie ook direct starten door te klikken op Uitvoeren, maar deze optie wordt niet aanbevolen).

2. Voer het downloadpakket van DirectX 9.0a uit.

3. Lees de Gebruiksrechtovereenkomst. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u doorgaan.

4. Start de computer opnieuw op door in het scherm voor opnieuw opstarten op Ja te klikken.

Hoi Muurhond,

Hartelijk dank, heb ik gedaan en alles werkt perfect!

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan