geforce2 MX 100/200 videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rapchulp

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Hallo,

Ik ben opzoek naar de videokaart driver voor de geforce2 MX 100/200 videokaart voor windows 7.
Heb al veel op google zitten rond neuzen maar het is me nog niet gelukt om voor windows 7 een te fixen. Ik heb het eerder wel eens voor elkaar gekregen maar zou niet meer weten hoe.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!:thumb:

Dat is het niet, wat jij heb gestuurd is een pc updater waarvoor je moet betalen, hou niet van die betaalprogramma's, hoop dat ik nog wel een driver vind!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou ook kunnen kijken met de Nvidia utility: link
Je moet daarvoor wel Java geïnstalleerd hebben staan: http://www.java.com

Overigens meen ik me te herinneren dat Nvidia voor alle Nvidia verouderde hardware 1 driver beschikbaar stelt die werkt voor allen.

Tijs.

Niet de XP driver setup file in compatibiliteitsmodus geïnstalleerd toen het wel lukte? of via de uitgepakte drivers?

Je zou ook kunnen kijken met de Nvidia utility: link
Je moet daarvoor wel Java geïnstalleerd hebben staan: http://www.java.com

Overigens meen ik me te herinneren dat Nvidia voor alle Nvidia verouderde hardware 1 driver beschikbaar stelt die werkt voor allen.

Tijs.

Ik heb dat vandaag al meedere malen gedaan en dan krijg ik dit:

Product Current
Installed Driver Latest Driver
Update
GeForce2 MX 100/200 -- Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.

Ik heb nog geen driver geinstalleerd want in mijn apparaatbeheer staat: Standaard vga apparaat

Voor die videokaart zijn er geen windows 7 drivers, dat ding is antiek!

Voor die videokaart zijn er geen windows 7 drivers, dat ding is antiek!

haha ja klopt was wel van plan al om een andere te kopen maar moet deze nog ff hebben voor dat ik die nieuwe haal. Maar het rare is het is me wel een keer gelukt meer weet niet meer hoe:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan