GeForce2gts <--> TV...???

Status
Niet open voor verdere reacties.

EOLKANE

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Hee dit is mijn derde vraag alweer hoe kan ik nou beeld overbrengen van mijn pc naar tv?? alle drivers en kabels zijn al aangesloten driver 40.72 nvidia
pc: 1.3Ghz processor geforce2 gts kaart 32 mb..A.U.B.

Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd
hier moet je een optie beeld selecteren/klonen kunnen vinden.

ps
hou jij bij hoeveel vragen je steld of stel je nu deze vraag voor de derde keer?

Bijna goed Lex.

Bij zijn drivers en gforce ( ik heb hem ook)

Inderdaad op buroblad --> rechter muisknop --> properties (ik heb hem in het engels :cool:) --> settings --> advanced --> nview --> kloon (die heb ik weer in het nederlands) --> aply --> op de vraag bewaren ja klikken.

groet
Martin

Geplaatst door martin van de mortel
Bijna goed Lex.

Bij zijn drivers en gforce ( ik heb hem ook)

Inderdaad op buroblad --> rechter muisknop --> properties -->settings --> advanced
Ik heb maar een TNT2 kaartje,
maar omdat het hier ook om Nvidia drivers gaat kom ik een heel eind.:)
Na geavanceerd(advanced) wordt het verschillend ten opzichte van Geforce.

In m'n PB
Geplaatst door EOLKANE
Q $ A
Nou weet je ik blijf maar vragen of het mogelijk is met GeForce2 gts 32MB beeld kan klonen/viewen wat je het ook noemt op mijn tv en je had het over dat ik in instellingen ergens iets moest lezen dat leek op klonen of nview....die zie ik nergens staan ik weet wel schermbeeld-instellingen-geavanceerd-(en helemaal rechts)GeForce2 GTS...
Ga maar ff kijken bij die GeForce2 GTS waarschijnlijk vind je daar een optie.

PS wil je vragen over problemen niet via Prive bericht doen,
maar via het forum.
Ruim 26000 leden weten meer dan 1.:)

Laatst bewerkt:
ik heb ook een tnt2 kaart maar bij mij geeft de tv alleen het allereerste opstartscherm ( met het mer van de computer) weer op de tv en daarna zie je niets meer. hoe kan dat of gebruik ik een verkeerde kabel ( een kabel met drie tulp stekkertjes twee voor geluid rood en wit en een gele voor beeld. aan de andere zijde zit een scartaansluiting ( wienig pinnen in gebruik)

Geplaatst door brianvandewege
ik of gebruik ik een verkeerde kabel ( een kabel met drie tulp stekkertjes twee voor geluid rood en wit en een gele voor beeld.

Ik heb een Tv met een frontuitgang waar je ook bijvoorbeeld een videocamera opaan kun sluiten. Daar beschik ik ook over die drie tulipstekkertjes (rood wit en geel) maar daaronder zit nog een klein rond stekkertje dat s-video output heet. (is 7 pins)

Ik gebruik de rode en witte voor het geluid dat vanaf de geluidskaart naar de tv loopt en niet de gele voor het beeld. Dat werkt bij mij niet. Ik heb dus die svideo outpunt vanaf de Gforce op de TV aangesloten voor het beeld en dat werkt prima.

Hee Martel.!

Bedankt ...ik ben een stuk slimmer geworden...maar ben nog niet wijs...ik heb een nvidia 40.72 driver op mijn geforce gts 32mb kaart en vanuit svideo out van de kaart naar tv heb ik voor mijn tv om aan te sluiten alleen maar 2xscart dus geen svhs aansluiting(wel die gele die je rgb noemt maar dat werkt bij mij ook niet)Kan het eigenlijk ook met scart....groetjes:)

Je hebt van die verloopjes van SCART naar 3x Tulp en 1x S-Video. Vaak met een In/Out schakelaartje.
Die gebruik ik ook.
Hier was laatst ook al een topic over, moet je even zoeken.

Eindelijk....

Ik bedank hiermee iedereen die een beetje meegeleefd heeft...Het is..Het is....opgelost...bdnktz.!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan