GeForce4 MX 460 TV-out (DVD)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
309
Beste mensen

Met mijn videokaart heb ik een prima signaal op de televisie maar........

Het gewone computerbeeldscherm wordt volledig weergegeven op de TV maar.....

Het draaien van een DVD is een ander verhaal.
Ik krijg niet het volledige beeld van de DVD op de TV de rechterzijkant en de een stuk van de onderkant vallen weg.

Wat kan ik hier aan doen ???
 
Op welke manier zorg je ervoor dat het beeld op de tv komt? Probeer anders eens tvtool daar heb ik goede ervaringen mee.
 
Geplaatst door Taalkring
Beste mensen

Met mijn videokaart heb ik een prima signaal op de televisie maar........

Het gewone computerbeeldscherm wordt volledig weergegeven op de TV maar.....

Het draaien van een DVD is een ander verhaal.
Ik krijg niet het volledige beeld van de DVD op de TV de rechterzijkant en de een stuk van de onderkant vallen weg.

Wat kan ik hier aan doen ???

Als je tv een 16:9-knop/functie heeft, druk hier dan es op. Meestal wordt et beeld dan wel gevuld.

Hoe groot is de tv btw?
 
tv tool en scherminstelling tv

De tv-tool heb ik geprobeerd maar deze schakelt na 15 minuten uit. Ook de geregistreerde versie. Verder schakelt het beeld van de monitor naar de tv dus de monitor wordt zwart. De kloonfunctie werkt niet want die wordt niet ondersteund door mijn monitor.

Helaas heb ik geen breedbeeld televisie dus kan ik de scherminstelling niet aanpassen.

Wie heeft voor mij de gouden tip????
 
Re: tv tool en scherminstelling tv

Geplaatst door Taalkring
De tv-tool heb ik geprobeerd maar deze schakelt na 15 minuten uit. Ook de geregistreerde versie. Verder schakelt het beeld van de monitor naar de tv dus de monitor wordt zwart. De kloonfunctie werkt niet want die wordt niet ondersteund door mijn monitor.

Helaas heb ik geen breedbeeld televisie dus kan ik de scherminstelling niet aanpassen.

Wie heeft voor mij de gouden tip????

Dat het beeld van de monitor naar de tv zwart wordt, is dacht ik normaal. Ik heb dit ook me laptop en met me oude tv.

Maar je zegt dat het programma TVTOOL er na 15 minuten uitschakelt. Gaat je pc dan niet in Standby ofzo?
 
niet op standby

Nee dat i shet niet.
in energiebeheer gaat het beeldscherm pas uit na 20 minuten. Dus................. dat is het niet ????

Maar wat dan wel ????????????
 
dat tvtool er na 15 minuten me ophoud bij de niet geregistreerde versie klopt
je kunt hem wel met een(eigen code) proberen te registreren maar dit gaat dus niet zomaar ik heb hem wel op de niet zo legale manier geregistreerd maar mag hier dus niet zeggen hoe
 
helaas

Helaas schakeld de tvtool nog steeds uit na ongeveer 12 minuten. Wie kan mij helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan