geformateerd en nu veel problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
hallo,
ik had nogal wat problemen met mijn pc en dacht dat formateren dat wel ging oplossen. geformaateerd , xp teruggezet. maar nu komt er kort nadat xp opstart " iemand of een programma probeert te verbinden met super.roxo-soft.com". ik veronderstel dat het spyware of zo zal zijn. dan krijg ik nog de melding van norton antivirus trojan.cachecache.kit gevonden en verwijderd maar klik ik op OK dan komt dan bericht weer terug , zelfs als ik opnieuw opstart.
als ik scan met norton vind hij 2 spyware's die hij niet kan verwijderen.
nogal wat problemen dus.
iemand die me kan helpen ?

Hallo !

Als je Windows opnieuw installeert moet je, VOOR dat je internetverbinding maakt, een virusscanner installeren !!

Anders zit je in een mum van tijd (soms binnen de minuut) met de problemen die jij nu hebt !

Misschien gewoon helemaal opnieuw beginnen ?

Greetz,

Harry.

okee, het zelf verwijderen maar welk programma is het virus ? er staan er een stuk of 6.
die pagina's van symantec had ik al geleznen, en heb geprobeerd het zo te verwijderen maar is niet gelukt

ik ben op geen enkel site geweest. geformateerd, xp terug gezet, modem geinstalleerd, gekeken of hij werkte gewoon door verbinding te maken maar op geen enkele site geweest. heb dan eerst virusscanner geinstalleerd.

Kan al genoeg zijn: XP zonder servicepacks is heel kwetsbaar !

Na een grondig formatteren heb je normaal gesproken echt geen reeks virussen meer op je HDD staan !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan