Hela!
Ik heb een bestand met 2 sheets:
- een overzicht met gegevens
- een formulier wat ingevuld dient te worden waar vervolgens ook weer formulens achter hangen. Daarom staat dit in excel.
Nu wil ik graag dat mijn formulier in sheet 2 automatisch wordt ingevuld in de eene sheet uit gegevens van de andere. Een soort afdruk samenvoegen.
Sheet 1:
Naam1 aanstelling1 uren1 verdeling1
Naam2 aanstelling2 uren2 verdeling2
Naam3 aanstelling3 uren3 verdeling3
etc
Sheet 2:
contract
Naam 1
Aanstelling1
Handtekeing
Wie weet er meer van?
Ik heb een bestand met 2 sheets:
- een overzicht met gegevens
- een formulier wat ingevuld dient te worden waar vervolgens ook weer formulens achter hangen. Daarom staat dit in excel.
Nu wil ik graag dat mijn formulier in sheet 2 automatisch wordt ingevuld in de eene sheet uit gegevens van de andere. Een soort afdruk samenvoegen.
Sheet 1:
Naam1 aanstelling1 uren1 verdeling1
Naam2 aanstelling2 uren2 verdeling2
Naam3 aanstelling3 uren3 verdeling3
etc
Sheet 2:
contract
Naam 1
Aanstelling1
Handtekeing
Wie weet er meer van?