• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens automatisch Kopiëren van een tabblad naar een ander tabled met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beste Wieter

Ik kan alleen maar zeggen: Hoed af en Respect. Het werkt perfect. U heeft me echt geholpen en dat aprecieer ik.:d
Nu zit ik met een beveiliging probleem. Ik heb het bestand beveiligd met het password "data" zodat de gebruiker enkel in Cel 7 tot en met Cel O13 kan, maar ik krijg een fout melding bij het gebruik van de knoopjes.

Bekijk bijlage Opvragen en wegschrijven valid. lettercomb. (1).xlsm

Nogmaals bedankt

Met vriendelijke groet

Laatst bewerkt:
Beveiligd nu. (password=data)
Er is wel iets niet in orde. De validatie met lettercombinatie werkt niet meer zoals het hoort.
Je moet eerst even van cel wisselen om ze te doen werken.(ik kan oplossing niet vinden)
Zet het bestand in een nieuwe vraag over dit probleem. De helpers van het forum vinden wel de oplossing.

Op het blad [Archief] heb ik ook wat aanpassingen gedaan.
Als dit een grote lijst wordt, kan je er ook opzoekingen in doen.
Eventueel kan je iemand ook terugzetten naar de ledenlijst.

Bekijk bijlage Opvragen en wegschrijven (met archief).xlsm

Beste Wieter

Hartelijk bedankt voor uw hulp en voor uw snelle reacties. Ik heb respect voor mensen zoals u. Ik ben goed geholpen :d Dat probleempje van validatie ga ik in een nieuwe vraag zetten.

Met vriendelijke groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan