• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens bij een bepaalde waarden kopieren naar een ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiritguard

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2015
Hoi iedereen,
Ik ben voor mijn werk bezig met het automatiseren van audits.
Ik heb hiervoor een bestand gemaakt met alle audits, het doel van deze audits is om problemen op te sporen en deze door middel van een corrigerende actie op te lossen.

Zodra er een groot aantal tabbladen zijn wordt het moeilijk om het overzicht te bewaren. Nu zou ik graag willen dat alle onderdelen waar een corrigerende actie uit voort vloeien automatisch naar een tabblad wordt gekopieerd.
Stel dat in tabblad A1.F+C in rij J een F wordt ingevuld dan moet die gehele kolom van A t/m T gekopieerd worden naar het tabblad corrigerende acties.
Deze moeten wel aan elkaar gekoppeld blijven, zodra in het tabblad ‘corrigerende acties’ onder ‘Analyse van tekortkoming’ iets wordt ingevuld, dat dit ook wordt bijgewerkt in het originele tabblad.
Deze koppeling zou moeten blijven tot er in rij S een G wordt ingevuld.
Op deze manier heb ik ongeveer 30 bladen die gekoppeld moeten worden aan het tabblad ’corrigerende acties’

In de bijlage staat een klein voorbeeld van het bestand.
Bij vragen en onduidelijkheden hoor ik het wel.
Alvast vreselijk bedankt voor de hulp :)

P.s ik ben nog een beginner met Visual Basic, ik weet mijn weg er in te vinden en kan het een beetje lezen:o

Bijlagen

voor zover ik het begrijp, alvast een begin
in blad corrigerende acties gebeurd de interactie bij invullen kolom T

mvg
Leo

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan