• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens halen uit ander blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, en ik moet eten.

Ik zal vanavond alles nog even goed nakijken eerst.

Veel plezier vanavond, en bedankt voor alles vandaag!
 
Net terug van een geslaagde kaartavond.
Code:
Plongske, ik ben er helemaal uitgekomen! :-) [/CO
Oef,:)
Maar ik denk dat het tijd is om eens iets meer uit te leggen wat je precies wenst te bereiken. Ieder voorbeeldbestandje is net iets anders  en dus dienen de formules steeds aangepast te worden.

Zie nu wat je bedoeld met die lange formules., deze verwijzen naar een extern bestand op uw computer. En dit is niet de bedoeling. Er moet iets verkeerd zijn gegaan met het kopiëren en plakken van de formules.

Als je naar een andere cel wil verwijzen hoeft die + niet

Op het blad gegevens heb je met de huidige opzet kolom C niet meer nodig.[ATTACH]286957.vB[/ATTACH]
Wat de bedoeling is op tabblad invoer  om naar een cel uit de top 3 te verwijzen ontgaat mij volledig.
 

Bijlagen

  • Kopie van Project2 plongske.xlsx
    48,7 KB · Weergaven: 27
Na lang puzzelen ben ik er eindelijk (zelf) uitgekomen! (hahaha) Inderdaad koppelingen naar een ander bestand (van Cobbe) wat ik gekopieerd had.

Maar nu alles netjes maken, en nog wat kleine schoonheidsfoutjes eruit halen.

PS je hebt dus gewonnen met kaarten? :)
 
PS je hebt dus gewonnen met kaarten?
Helaas niet, maar heb wel een potentiële kampioen punten kunnen afpakken.
Heb je het bijgevoegde bestandje gezien?
 
Laatst bewerkt:
Had net nog even iets aangepast in vorige post.
Heb je het bijgevoegde bestandje gezien?
maar zal ze voor de zekerheid nog even apart bijvoegen.
 

Bijlagen

  • Kopie van Project2 plongske.xlsx
    48,7 KB · Weergaven: 22
Bij openen geeft hij weer aan dat er iets mis is met de koppelingen. Maar ik heb het niet meer nodig hoor.
Heb alles opnieuw in een nieuw bestand gezet en voor de veiligheid een hele andere naam gegeven (hahaha)

Ik ga nu aan de slag met jou laatste code, en dan hopelijk snel naar bed, want ik ben al vanaf 08:00 uur vanmorgen bezig hiermee, pfffff (verslavend...)

Ik zal morgen wel weer een of andere vraag hebben, Truste! :)
 
Ook een goede nachtrust.
We zien wel de volgende vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan