Hey iedereen,
Misschien is dit al een keer besproken, maar ik kan het niet vinden.
Wie weet hoe je het volgende kan maken?
Ik wil graag op bv werkblad 1 alle gegevens van personen noteren, zoals naam, firma enz, zodat ze zeg maar in het bestand staan. Dan wil ik op werkblad 2 dat als ik alleen de naam invoer dat alle gegevens er komen te staan die ik op werkblad 1 heb ingevoerd.
Ik weet dat het kan, maar hoe?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Misschien is dit al een keer besproken, maar ik kan het niet vinden.
Wie weet hoe je het volgende kan maken?
Ik wil graag op bv werkblad 1 alle gegevens van personen noteren, zoals naam, firma enz, zodat ze zeg maar in het bestand staan. Dan wil ik op werkblad 2 dat als ik alleen de naam invoer dat alle gegevens er komen te staan die ik op werkblad 1 heb ingevoerd.
Ik weet dat het kan, maar hoe?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!