Gegevens importeren in nieuw OS (XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Een vriendin heeft een notebook met XP gekocht met Office 2000. Ik heb haar Outlook 2000 gegevens van haar oude PC geexporteerd naar een CD Rom en getracht deze terug te zetten op de notebook. Dit lukt niet want er komt een melding over informatieservices waarna er wordt gezegd dat er geen rechten zijn op dit bestand. (.pst) Ben niet zo thuis in XP dus wat moet ik veranderen? Zij is de enige gebruiker.Ook ingesteld zo.

Alvast bedankt

Kopieer het bestand vanaf de CD eerst naar de harde schijf. Verander via eigenschappen van het bestand het attribuut: haal het "alleen lezen-attribuut" weg. Nu moet het geïmporteerd kunnen worden.

Groetjes,
Bennie

Het file attibute is archief, dus hij moet beschikbaar zijn om te importeren, lijkt me. Maar nee dus.

Elk bestand dat gekopieerd is naar een CD heeft per definitie het attribuut "Alleen lezen". Dat moet je weghalen en dan op OK klikken. Mocht je dat tóch gedaan hebben, kopieer dan het bestand naar de map "mijn dokumenten". Als het nog niet lukt, is het bestand vermoedelijk corrupt (zeg maar, mislukte kopie).

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan