Ik ben sinds een tijdje bezig met een database te maken voor mijn stage, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een bestelformulier gemaakt, maar deze heb ik niet laten baseren op een tabel. Is het nu toch mogelijk om de gegevens die worden ingevuld op te slaan, of moet dit dmv een tabel. Dan zou ik namelijk heel veel kolommen in mijn tabel krijgen, omdat je de mogelijkheid hebt 10 producten in te voeren uit 10 categorieen met hoeveelheden enz. Dus ongeveer 50 a 60 velden.
Het enige probleem met die velden die niet gebaseerd zijn op een tabel gevuld blijven als ik naar de volgende record ga. Deze zou ik eigenlijk liever leeg hebben, met Form_load en dan Null bij die velden in te vullen lukt dat alleen als je het formulier opent, maar dus niet als je naar het volgende record gaat!
Iemand suggesties!? Alvast heel erg bedankt!!
Het enige probleem met die velden die niet gebaseerd zijn op een tabel gevuld blijven als ik naar de volgende record ga. Deze zou ik eigenlijk liever leeg hebben, met Form_load en dan Null bij die velden in te vullen lukt dat alleen als je het formulier opent, maar dus niet als je naar het volgende record gaat!
Iemand suggesties!? Alvast heel erg bedankt!!
Laatst bewerkt: