• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens in tabbladen automatisch doorvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miep86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2020
Goedemorgen allemaal,

Excuus als deze vraag als eens is gesteld, ik kan het met de zoekfunctie niet vinden
(en weet ook niet of deze functie beschikbaar is in Excel, maar vermoed van wel)

Ik wil in tabblad 1 gegevens invoeren die automatisch worden doorgevoerd in verschillende tabellen op tabblad 2.
Het wordt allemaal iets duidelijker in mijn voorbeeldbestand, wie kan mij helpen?

Alvast hartelijk dank,

Groet Michelle

Bijlagen

Hoi Sylvester,

Ik neem aan dat een formule in tabblad 2 als iets dergelijks moet zijn:
Als waarde blad1 kolomC (respectievelijk D, E etc)>1 Dan Blad2A3=waarde Blad1A2, Blad2B3=waarde blad1B2, Blad2C3=waarde blad1C2
Maar om dit in een formule/ macro op te nemen kom ik niet uit.
Ook weet ik niet of het mogelijk is om direct daarna automatisch een regel eronder toe te voegen.

Ik hoor graag of dit mogelijk is.
gr Michelle

Het bestand is wat onhandig opgebouwd. Ten eerste is het beter om de tabellen naast elkaar te plaatsen in plaats van onder elkaar. Ten tweede staan de gegevens op blad 1 ook niet handig om formules op lost te laten

Michelle, zou je in je excel bestand de verlangde waarden in kunnen vullen en dan het bestand opnieuw plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan