Gegevens Incredimail overbrengen naar andere computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ianthe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2008
Berichten
3
Hallo allemaal.. op welke manier kan ik al mijn gegevens.. zowel bewaarde mails als adresboek als briefpapier e.d. van incredimail op de ene pc overbrengen naar incredimail op een andere pc?. Met dank :)
 
Daar heeft IM een mooie functie voor.

Ga naar "bestand" en dan "gegevens en instellingen overbrengen" en selecteer daar "nieuwe computer"
De rest wijst zich vanzelf.

Het kan soms zo makkelijk zijn hè.....;)
 
aheum

aheum.. :eek: :shocked::cool:.. gaan kijken bij IM en gevonden.. over een week ben ik verhuisd naar mijn nieuw adres en tweede pc en probeer het dan meteen uit.. in ieder geval bedankt.. voorlopig zet ik mijn vraag maar al op "opgelost" hé.. Ianthe
 
IM maakt dan een complete data map die je vervolgens met dezelfde actie ( alleen dan importeren) op je nieuwe PC zet. Je kan hem voorlopig op een USB stick zetten om maar wat te noemen en van daaruit importeren.
 
Laatst bewerkt:
Ok

OK.. nogmaals bedankt.. wel makkelijk.. die mail die je ontvangt als er een reactie is op je vraag.. nu ga ik terug naar mijn verhuisperikelen.. en voor jou alvast een spoedig herstel en probeer toch wat te genieten van de zomer die nu misschien eindelijk gaat beginnen.. :):thumb:.. Ianthe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan