• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens invoegen en verwijderen van ene naar andere tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skip66

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2019
Berichten
12
Ik heb een personeelsbestand met functies, namen enz. In eerste tabblad staat ook waar ze toegang tot hebben.
In tabblad 2 staan een aantal dezelfde kolommen, maar ook welke pas ze krijgen als ze toegang hebben tot een bepaald gebouw.

De gegevens in tabblad 2 komen uit tabblad 1. Alleen de pasnummers komen alleen in tabblad 2 voor.

Mijn vraag:
Als in tabblad 1 een functie wordt toegevoegd op een bepaalde regel, dan moet deze ook voorkomen in tabblad 2 op dezelfde plaats
In tabblad 2 worden dan de pasnummers toegevoegd.

Het kan ook zijn dat een functie verdwijnt. Dan wordt deze regel weggehaald in tabblad 1, maar hij moet ook uit tabblad 2.

Mijn probleem is, dat ik de pasnummers niet kan behouden bij het toevoegen en verwijderen van functies.

Heb een voorbeeldbestand bijgevoegd

mvg
 

Bijlagen

  • Voorbeeld toegang.xlsx
    12,9 KB · Weergaven: 25
Verplaatst naar de juiste sectie.
 
Een pas(nummer) is toch uniek? Deze koppel je toch aan een persoon? Aan het pasnummer hang je dan toch weer de toegang tot de gebouwen? Dus wat meer uitleg lijkt mij gewenst.
 
VenA,

Het pasnummer is uniek, maar niet voor dezelfde persoon. Passen worden ingenomen en weer aan iemand anders uitgereikt.

mvg

Skip66
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan