Semafoor
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2007
Hallo iedereen,
Ik ben een beetje aan het stoeien met een excel document van mij.
Ik wil in een tabbel met vooaf gedefineerde cellen dmv een invul scherm gegevens laten doorvoeren die vervolgens weer worden bewerkt.
Ik weet in tussen hoe ik de schermpjes krijg maar te tekst die ik invoer verschijnt niet op de plaatsen..
Ook ben ik ban dat wanneer ik twee dingen in voer dat dan de cellen worden overgescreven..
Wie weet hoe ik mijn excel zo kan aanpassen dat elke nieuw ingevoerde gegevens elke keer een nieuwe regel worden gezet?
Ik heb het bestand bij gevoegd.. mocht dat nodig zijn pech
Groeten Semafoor
Ik ben een beetje aan het stoeien met een excel document van mij.
Ik wil in een tabbel met vooaf gedefineerde cellen dmv een invul scherm gegevens laten doorvoeren die vervolgens weer worden bewerkt.
Ik weet in tussen hoe ik de schermpjes krijg maar te tekst die ik invoer verschijnt niet op de plaatsen..
Ook ben ik ban dat wanneer ik twee dingen in voer dat dan de cellen worden overgescreven..
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
Dim Datum As String
Dim Pin As String
Dim Contant As String
Dim Factuur As String
Do
Datum = InputBox("Voer de datum in." & Chr(13) & "Vul de datum van de dag waar van de omzet is!" & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & "Voorbeeld: 03-04-05", "Voer gegevens in.", Datum)
If Datum = "" Then Exit Do
Pin = InputBox("Voer de PIN inzet in." & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & "Voorbeeld: 122.15", "Voer gegevens in.", Pin)
If Pin = "" Then Exit Do
Contant = InputBox("Voer de Contant inzet in." & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & "Voorbeeld: 122.15", "Voer gegevens in.", Contant)
If Contant = "" Then Exit Do
Factuur = InputBox("Voer de gefactureerde inzet in." & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & Chr(13) & "Voorbeeld: 122.15", "Voer gegevens in.", Factuur)
If Factuur = "" Then Exit Do
allgegevens = Datum & Chr(13) & Pin & Chr(13) & Contant & Chr(13) & Factuur
msg = "Zijn de hier onder genoemde data juist?" & Chr(13) & allgegevens
buttonstyle = vbYesNoCancel + vbDefaultButton1 + vbQuestion
Select Case MsgBox(msg, buttonstyle, "Voer gegevens in.")
Case vbYes
inputadress = volledigAdres
Exit Sub
Case vbNo
Case vbCancel
Exit Do
End Select
Loop
InputAdres = ""
End Sub
Wie weet hoe ik mijn excel zo kan aanpassen dat elke nieuw ingevoerde gegevens elke keer een nieuwe regel worden gezet?
Ik heb het bestand bij gevoegd.. mocht dat nodig zijn pech

Groeten Semafoor