• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens invoeren en afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, super.

Misschien vraag ik nu teveel, Maar kan ik ook de data in een apart excel bestand plakken, opslaan en dan in een andere document deze data weer gebruiken, dus in plaats van Sheet2 een ander document.

Ik heb dan een document vol met regels alleen sommige regels moeten in een andere opzet afgedrukt worden.

Kan ik dan bijvoorbeeld zeggen dat dat document uitgelezen wordt en dat er dan naar regels gekeken wordt met een bepaalde waarde en dat hij dan alleen deze regels in het betreffende document afdrukt en dan andere regels weer in een andere.
 
alleen sommige regels moeten in een andere opzet afgedrukt worden.

En als je in je bestand een nieuw tabblad maakt met die andere opzet, is dat een optie?
 
En daar was Word's mail merge nou heel handig voor geweest, die kan je namelijk de gegevens laten filteren op 1 of meer kolommen waardoor je alleen bepaalde regels "meekrijgt".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan