• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens invoeren in meerdere werkbladen tegelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Voor een bepaald document wil ik dat standaard aan en niet opheffen. Zit die functie ergens? Excel 2007 H&S.

Dat is niet iets dat je standaard aan of uit zet.
Wel kan je met VBA ervoor zorgen dat bij het openen van een document de tabbladen gegroepeerd zijn.
Echter, wanneer je dan een keer klikt op een andere tab is de groepering weer teniet gedaan.
Je kan dat uiteraard ook achter een knop op het eerste werkblad doen die in de groep moet worden opgenomen.

Bijvoorbeeld:
Sheets(Array("Blad2", "Blad3", "Blad4")).Select

Laatst bewerkt:
Kan ook niet onder > Ontwikkelaars > Eigenschappen? Hoe maak ik een 'knop' en welke opdrachtregels in VBA?

Nee. Een werkblad heeft geen Groep eigenschap.
Een voorbeeld van de code liet ik in #2 al zien.

Bij deze een documentje met knop:
Bekijk bijlage Senso.xlsm

Ik krijg geen knop te zien in mijn eigen document. Kan wel de code overnemen. Laat staan dat ik dan goed doe.

Mooi, bedankt. Scheelt weer in het werk. Je moet wel de filters van blad 2 tm 5 opnieuw instellen als je op blad 1 wijzigingen aanbrengt. > Filters > "Opnieuw toepassen" staat onder Sorteren en filteren.

Op rechtstreekse vragen via email of privébericht reageer ik niet. Daar is het forum voor.
Kan ik dan met een omweg vragen stellen via een e-mail of privébericht?:eek:

Laatst bewerkt:
Vragen kan je gewoon hier stellen toch?

Vond dat "rechtstreekse" een beetje eigenaardig. Volgens Van Dale is dat 'zonder omwegen'. Ik dacht hoe doe ik dat dan via een e-mail of privébericht met een omweg. Dat lukt me niet.:d:d:d

Er is niks onaardigs aan duidelijkheid.
Ik kreeg teveel vragen via email en privé berichten.

Maar als je bedoelde te vragen hoe dat dan gedaan kan worden, klik maar eens op mijn naam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan