Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Selecteer de tabbladen onderaan met shift en/of control, doe dan de wijziging op 1 blad en het staat op alle geselecteerde bladen.
Selecteer het tabje van blad 2 > SHIFT-tab van laatste blad.Oké het werkt...bedankt.
Alleen nu heb ik 172 bladen. als ik alles selecteer moet blad 1 uit de selectie blijven.
hoe doe ik dat. Om nu 171 bladen te gaan selecteren![]()
Klik op de tab van blad 2, druk shift in, en druk op de laatste tab.
Enneuh... een bestand van 172 tabbladen is goed op weg om eens te crashen...ik zeg niet dat het zal crashen, maar kans zit er wel degelijk in hoor.
Selecteer het tabje van blad 2 > SHIFT-tab van laatste blad.
edit: Wigi was me net voor zie ik...
Als je crashen wil vermijden raad ik je aan een xlsx-document te gebruiken. De kans op crashen is daar een stukje minder.
Maar maak je niet al te snel zorgen. Ik heb eens een powerpoint vol foto's gezet en het was uiteindelijk zo'n 1,2 GB, ik heb geduld moeten hebben maar uiteindelijk was het geen probleem voor m'n oude laptop met 256 MB RAM
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.