• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens koppelen aan kolom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iamghost

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
Berichten
22
Wie kan mij helpen?

ik heb een aantal gegevens die ik in een kolom wil zetten zodat deze overzichtelijk worden. nu heb ik de volgende gegevens:Offerte, Bevestigd en Geannuleerd hier staan prijzen, aantallen en percentages achter. nu wil ik in 1 kollom al deze gegevens verwerken. hierbij wil ik doormiddel van een lijst waaruit je omzet, aantallen en percentages kan selecteren ervoor zorgen dat de kolom op deze criteria zichzelf aanpast. is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank, hier een voorbeeld van wat ik wil hebben!
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    11,8 KB · Weergaven: 32
Bericht 50 keer bekeken , bijlage 9x
volgens mij ben ik niet de enige die je vraag niet begrijpt.

Niels
 
wat ik zou willen is het volgende: als je een kolom heb waarin de omzet, percentage en aantallen te zien zijn ten opzichte van offerte, bevestigd en geannuleerd. wil ik doormiddel van een uitklaplijst (waarin offerte, bevestigd en geannuleerd staan), een van deze 3 kunnen aanklikken en dat dan die gegevens vanuit de kolom af te lezen zijn. ik wil dus voorkomen dat ik 3 aparte kolomen moet maken voor percentage, omzet en aantallen.

hopelijk is het hier duidelijker door geworden! voorstellen zijn welkom

hier nog een duidelijker voorbeeld!Bekijk bijlage 146757
 

Bijlagen

  • voorbeeld.xlsx
    14,2 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Sorry maar begrijp nog steeds niet wat je wilt.
Een van je bijlagen is trouwens niet te openen.

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan