• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

citaro

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Beste,

Een jaar geleden hebben ze mij hier ééns heel goed geholpen, maar nu zit ik opnieuw met een probleem;

Ik maak een klein klantenbestand aan, iedere klant krijgt een klantnummer, nu had ik gewenst wanneer ik op een ander werkblad deze klantnummer ingeef ook metéén de gegevens gekoppeld aan het betreffend klantnummer verschijnen.

Is dit haalbaar denk je
heb een voorbeeldje gezipt

Ps heb begrip voor mijn laag iQ aub, ik weet niks van formules, mag ik beleefd verzoeken het niet te moeilijk uit te leggen, ben een rasechte leek, maar doe mijn best

Alvast vriendelijk bedankt
Chris

Bijlagen

Hey Chris,

Ik denk dat ik je wel kan helpen.

Bijgaande een uitleg bestand incl. voorbeeld.

Volgens mij ga je er wel uitkomen....zoniet dan horen we je wel.

als je er echt niet uitkomt stuur dan ook even het blad mee waar de gegevens moeten komen..dan bouw ik het even in elkaar...

Bijlagen

Fenominaal

Beste Wildboy,

Ik wil je graag bedanken voor de moeite
en de fijne uitleg, een jaar geleden heb je mij ook al een keertje geweldig geholpen, en nu opnieuw.

Met zeer veel respect een een welgemeende dank U wel

en misschien tot volgend jaar
Alvast Prettige eindejaarsfeesten :thumb: :thumb: :thumb:

Chris

hey,

Nou graag gedaan hoor zit hier niet zo vaak meer heb het heel druk op mijn werk...dus wat toeval...

succes er mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan