• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens meerdere keren kopieeren met toevoeging van een uniek nummer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vermeld dat aub ook niet alleen hier maar ook in het andere forum.
Het wiel hoeft niet opnieuw uitgevonden te worden.

Helemaal mee eens.
Het staat wat netter als mensen een link plaatsen naar dezelfde gestelde vraag op een ander forum. Er wordt zo nu en dan toch wat eigentijd in het beantwoorden van vragen gestoken!!

On topic:
Bij mij doet de sorteren het gewoon.
Heb je niet iets per ongeluk gewijzigd in de tabnamen?

qua tabbladen is er niks veranderd .. hij maakt de selectie ook wel over het goede gebied maar dan stopt ie

en als k sorteer over de selectie (handmatig en als macro opneem) dan doet ie t wel, plak ik dan de code van de matrix in de andere code krijg ik weer een foutmelding ..

over t plaatsen van die link hebben jullie gelijk .. k had zelf bedacht dat ik de (deel)oplossingen wel zou plaatsen maar n link is inderdaad beter .. dus hierbij de link naar t andere forom
http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=26008

qua tabbladen is er niks veranderd .. hij maakt de selectie ook wel over het goede gebied maar dan stopt ie

en als k sorteer over de selectie (handmatig en als macro opneem) dan doet ie t wel, plak ik dan de code van de matrix in de andere code krijg ik weer een foutmelding ..

over t plaatsen van die link hebben jullie gelijk .. k had zelf bedacht dat ik de (deel)oplossingen wel zou plaatsen maar n link is inderdaad beter .. dus hierbij de link naar t andere forom
http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=26008

Laat dat in het vervolg gewoon achterwege, houd het bij 1 forum. Anders krijg je toch alleen maar tijdsverspillingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan